Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Tekst toevoegen bij producten.
Tekst toevoegen bij producten.
12 mrt 2013 14:00
Hoi ben ik weer,
Heb een vraagje over een tekst toevoegen bij mijn producten direct op de eerste pagina onder de huidige voorraad.
Ik heb namelijk ook producten die niet op voorraad zijn maar een levertijd hebben en dat wil ik de klant graag kenbaar maken. De levertijd bedraagt dan 2-6 werkdagen.
Ik gebruik joomla 2.5.
Virtuemart 2.0.18a
URl: www.easyfishingproducts.nl
Groet Marcel
Heb een vraagje over een tekst toevoegen bij mijn producten direct op de eerste pagina onder de huidige voorraad.
Ik heb namelijk ook producten die niet op voorraad zijn maar een levertijd hebben en dat wil ik de klant graag kenbaar maken. De levertijd bedraagt dan 2-6 werkdagen.
Ik gebruik joomla 2.5.
Virtuemart 2.0.18a
URl: www.easyfishingproducts.nl
Groet Marcel
- Marsje61
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
12 mrt 2013 14:12
Kan je instellen bij configuratie (alleen ff zelf ander plaatje maken).
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 mrt 2013 14:27
Hoi Astrid,
Bedankt voor je snelle reactie.
Dat heb ik al voor elkaar, alleen komt het dan tevoorschijn nadat ik artikel gegevens heb aangeklikt ik zou het graag een stap daarvoor willen hebben.
Ik hoop dat het mogelijk is.
groet Marcel
Bedankt voor je snelle reactie.
Dat heb ik al voor elkaar, alleen komt het dan tevoorschijn nadat ik artikel gegevens heb aangeklikt ik zou het graag een stap daarvoor willen hebben.
Ik hoop dat het mogelijk is.
groet Marcel
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
12 mrt 2013 14:31
Zo uit mijn hoofd weet ik dat niet, maar vermoed dat het wel mogelijk zou moeten zijn met een override van de categorie view.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
12 mrt 2013 14:55
hoi Astrid,
Is dit de link, components/com_virtuemart/views/category/tmpl kom er dan niet zo uit heb heel weinig kaas van php gegeten.
Groet marcel
Is dit de link, components/com_virtuemart/views/category/tmpl kom er dan niet zo uit heb heel weinig kaas van php gegeten.
Groet marcel
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
12 mrt 2013 16:01
Misschien kom je
hier
wat verder mee?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
22 mrt 2013 11:33
Hoi Astrid,
Nee helaas niet mijn mappen structuur is anders.
Dits de structuur in het voorbeeld: your_joomla_folder/templates/your_template_folder/html/com_virtuemart/category/default.php
En dit is de mijne:
/domains/easyfishingproducts.nl/public_html/templates/rt_radiance/html/ ik mis hier de map com_virtuemart
Helaas.
groet Marcel
Nee helaas niet mijn mappen structuur is anders.
Dits de structuur in het voorbeeld: your_joomla_folder/templates/your_template_folder/html/com_virtuemart/category/default.php
En dit is de mijne:
/domains/easyfishingproducts.nl/public_html/templates/rt_radiance/html/ ik mis hier de map com_virtuemart
Helaas.
groet Marcel
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
22 mrt 2013 11:49
Goed lezen dan. Het pad naar de vm map staat onder de code van bytelord.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.752 seconden