Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost aanpassen "bestel blok"
aanpassen "bestel blok"
13 mrt 2013 15:42 - 13 mrt 2013 15:48
Hallo voor mijn webshop wil ik graag het bestelblok wat aanpassen, want ik vind het vrij onduidelijk zoals het nu is.
Het liefst zou ik er een soort tabel/layout van maken.
Dus het prijslabel, het periodelabel en het aantal in de linker kolom en de prijs, de periode-selector en de bestellen-knop in de rechter kolom.
Maar hoe ga ik nu te werk?
De joomlaversie is 2.5.9
Virtuemart is 2.0.18a
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Het liefst zou ik er een soort tabel/layout van maken.
Dus het prijslabel, het periodelabel en het aantal in de linker kolom en de prijs, de periode-selector en de bestellen-knop in de rechter kolom.
Maar hoe ga ik nu te werk?
De joomlaversie is 2.5.9
Virtuemart is 2.0.18a
- Lc
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
aanpassen "bestel blok"
13 mrt 2013 17:11
Vermoed dat dat nog wel met css te regelen is.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
aanpassen "bestel blok"
15 mrt 2013 13:22
Hmm dat begrijp ik niet helemaal Astrid, met CSS kan ik wel layout aanpassen, maar niet objecten van plaats wijzigen toch?
- Lc
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
aanpassen "bestel blok"
15 mrt 2013 16:07
Tabellen zijn "uit". Als ik goed lees wat je wilt, zou ik eens gaan experimeteren met float: right; voor bijvoorbeeld prijs, datumselector en bestelknop.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.712 seconden