Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Dropdown sorteren werkt niet
16 mrt 2013 16:54
Goedendag,
Ik gerbuik joomla 2.5 en VM 2.
Dankzij hulp van mensen op het forum hier ben ik bijna klaar met mijn site. Alleen een probleem nog.
Als jullie hier kijken www.ict4dummies.nl/index.php/onze-produk...otmobielen/orderDesc
Het dropdown gedeelte om te kiezen waarop gesorteerd moet worden werkt niet. Terwijl ik in backend alle velden heb aangevinkt.
Wat zie ik over het hoofd?
Martijn
Ik gerbuik joomla 2.5 en VM 2.
Dankzij hulp van mensen op het forum hier ben ik bijna klaar met mijn site. Alleen een probleem nog.
Als jullie hier kijken www.ict4dummies.nl/index.php/onze-produk...otmobielen/orderDesc
Het dropdown gedeelte om te kiezen waarop gesorteerd moet worden werkt niet. Terwijl ik in backend alle velden heb aangevinkt.
Wat zie ik over het hoofd?
Martijn
- mwcdevries
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
16 mrt 2013 17:35
Heel gek maar ...
Zet de Standaard artikelsortering eens op "Artikelnaam"
(staat nu standaard op "Prijs artikel")
Zet de Standaard artikelsortering eens op "Artikelnaam"
(staat nu standaard op "Prijs artikel")
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
16 mrt 2013 20:20
Gedaan... en dat past zich netjes aan. Maar dropdown werkt nog steeds niet
- mwcdevries
- Nieuw op Joomla!NL
17 mrt 2013 11:24
Zijn ook alle eigenschappen waarop je wilt laten sorteren ook gevuld in de producten?
Misschien als je een paar sorteermogelijkheden uitschakelt dat dan je drop-down-lijst wel verschijnt?
Het is een jQuery-toepassing die mogelijk in conflict is met een andere extensie die ook met jQuery werkt?
Winkelwagen e.d. werkt wel goed?
Misschien als je een paar sorteermogelijkheden uitschakelt dat dan je drop-down-lijst wel verschijnt?
Het is een jQuery-toepassing die mogelijk in conflict is met een andere extensie die ook met jQuery werkt?
Winkelwagen e.d. werkt wel goed?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
17 mrt 2013 15:25
Ik wilde alleen latern sorteren op prijs en produktomschrijving. Deze nu alleen aangevinkt.
Deze zijn ook ingevuld.
Winkelwagen gebruik ik niet en verder werkt alles.
Op zich is het geen probleem als ik dat hele menu zou kunnen weghalen.
Deze zijn ook ingevuld.
Winkelwagen gebruik ik niet en verder werkt alles.
Op zich is het geen probleem als ik dat hele menu zou kunnen weghalen.
- mwcdevries
- Nieuw op Joomla!NL
17 mrt 2013 16:20
Ik zou niet weten waarom de Sortering niet werkt.
Welke versie van Virtuemart gebruik je? ik vraag dit omdat oudere versies een bug hadden (ca 2.0.12 o.i.d. is dit verholpen)
Uitschakelen van dit "menu" door GEEN veld te selecteren/aanvinken
Welke versie van Virtuemart gebruik je? ik vraag dit omdat oudere versies een bug hadden (ca 2.0.12 o.i.d. is dit verholpen)
Uitschakelen van dit "menu" door GEEN veld te selecteren/aanvinken
groetjes,
Anne
Anne
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
17 mrt 2013 16:37
Heb versie 2.0.20a
Grappig... Als ik alle velden afvink en dan opsla. Daarna weer kijk zijn ze weer aangevinkt.
Kan dus wel veranderen maar hj kiest altijd degene die bij standaard sortering staat ingevuld ( dropdown in config )
Grappig... Als ik alle velden afvink en dan opsla. Daarna weer kijk zijn ze weer aangevinkt.
Kan dus wel veranderen maar hj kiest altijd degene die bij standaard sortering staat ingevuld ( dropdown in config )
- mwcdevries
- Nieuw op Joomla!NL
28 dec 2013 20:55
Heb je dit probleem nog?
VM is nu bij versie 2.0.26a
Het kan zijn dat het dan is opgelost
Maak vooraf een BACKUP en update
Mocht dit niet helpen dan horen we het graag, dan gaan we verder zoeken met de forumbezoekers en leden om dit op te lossen
VM is nu bij versie 2.0.26a
Het kan zijn dat het dan is opgelost
Maak vooraf een BACKUP en update
Mocht dit niet helpen dan horen we het graag, dan gaan we verder zoeken met de forumbezoekers en leden om dit op te lossen
- webmasterab
- Bekend met Joomla!NL
28 dec 2013 21:09
Zoeken naar oude topics die al zo lang door de TS niet zijn beantwoord heeft geen zin.
Ik sluit dit topic.
Mocht de TS toch nog problemen hebben met de website in combinatie met VM, dan graag even een nieuw topic aanmaken svp.
Ik sluit dit topic.
Mocht de TS toch nog problemen hebben met de website in combinatie met VM, dan graag even een nieuw topic aanmaken svp.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.710 seconden