Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost link voor registratie
link voor registratie
29 mrt 2013 22:01
Goeden avond,
Is het mogelijk om een link voor registratie te plaatsen in de winkelwagen, bij gebruikersnaam vergeten en wachtwoord vergeten zodat de klant zich direct kunnen registreren? (zie bijlage)
Groet Marcel
ik gebruik joomla 2.5
virtuemart 2.0.2.0b
url = www.easyfishingproducts.nl
Is het mogelijk om een link voor registratie te plaatsen in de winkelwagen, bij gebruikersnaam vergeten en wachtwoord vergeten zodat de klant zich direct kunnen registreren? (zie bijlage)
Groet Marcel
ik gebruik joomla 2.5
virtuemart 2.0.2.0b
url = www.easyfishingproducts.nl
- Marsje61
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
link voor registratie
30 mrt 2013 09:25
Zou misschien wel kunnen, maar de vraag is of je dit moet willen. Checkout process voorziet in registreren bij afrekenen. Ik vermoed dat als je daar een link neerzet dat je klanten dan de inhoud van hun winkelwagen kwijt zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
link voor registratie
30 mrt 2013 09:29
hoi astrid,
Allereerst bedankt voor je snelle reactie!
hmmm oke, want iemand zei gisteren tegen mij die de site bekeek dat ze een registratie link miste maar als je winkelwagen dan leeg raakt is inderdaad niet handig.
groet marcel
Allereerst bedankt voor je snelle reactie!
hmmm oke, want iemand zei gisteren tegen mij die de site bekeek dat ze een registratie link miste maar als je winkelwagen dan leeg raakt is inderdaad niet handig.
groet marcel
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
link voor registratie
30 mrt 2013 09:39
Misschien even naar
deze
site kijken. Daar is een tekst toegevoegd boven de button invullen factuuradres. Zou misschien ook een optie zijn. Als je zoekt op de vragen van IN2BIZZ, dan staat de oplossing hiervoor ergens in het forum.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
link voor registratie
31 mrt 2013 21:15
hallo astrid,
ik ben er mee bezig en wil nu die tekstregel er tussen voegen zie bijlage.
Er komt te staan COM_VIRTUEMART_USER_FORM_SHIPTO_EXPLAIN ik snap dat ik deze in de ini file moet zetten maar op welke plaats is mij een raadsel. Ik hoop dat je dat mij kan vertellen.
Groet Marcel
ik ben er mee bezig en wil nu die tekstregel er tussen voegen zie bijlage.
Er komt te staan COM_VIRTUEMART_USER_FORM_SHIPTO_EXPLAIN ik snap dat ik deze in de ini file moet zetten maar op welke plaats is mij een raadsel. Ik hoop dat je dat mij kan vertellen.
Groet Marcel
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
link voor registratie
31 mrt 2013 21:28
Gewoon een nieuwe taaloverride aanmaken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
link voor registratie
31 mrt 2013 21:37
Super dank je wel!
en weer wat geleerd
Bedankt op naar het volgende probleem.
Marcel
en weer wat geleerd
Bedankt op naar het volgende probleem.
Marcel
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
link voor registratie
31 mrt 2013 21:45
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.657 seconden