Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Verspringen van speciale artikelen in vm
18 apr 2013 22:36
Hallo,
Ik zou graag een bepaalde volgorde willen aanhouden mbt mijn speciale artikelen in vm. Nu verspringt de volgorde iedere keer als ik de pagina hernieuw/heropen.
mvg
Ik zou graag een bepaalde volgorde willen aanhouden mbt mijn speciale artikelen in vm. Nu verspringt de volgorde iedere keer als ik de pagina hernieuw/heropen.
mvg
- Pipoen
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
18 apr 2013 23:30
Hoi Pipoen,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Bedoel je in frontend?
Heb je een link? dan kunnen we meekijken want ik begrijp niet goed wat je bedoelt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Bedoel je in frontend?
Heb je een link? dan kunnen we meekijken want ik begrijp niet goed wat je bedoelt.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
19 apr 2013 09:33
Dank je wel, ik ben autodidact en merk nu dat ik er op nogal wat punten zelf niet meer uitkom vandaar...
www.pipoen.nl is de link naar mn site. Het is meteen de eerste pagina waar de speciale artikelen verspringen. Enne, nu even heel dom, frontend is dan wat de bezoeker ziet? Want die ziet het ook verspringen iedere keer als die de pagina bezoekt. En ik, backend?, zie het ook.
Groeten
www.pipoen.nl is de link naar mn site. Het is meteen de eerste pagina waar de speciale artikelen verspringen. Enne, nu even heel dom, frontend is dan wat de bezoeker ziet? Want die ziet het ook verspringen iedere keer als die de pagina bezoekt. En ik, backend?, zie het ook.
Groeten
- Pipoen
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
19 apr 2013 10:45Is niet dom hoor. Maar frontend betekent inderdaad gewoon je site, en backend betekent dat wat je ziet als je /administrator achter je url zet.Enne, nu even heel dom, frontend is dan wat de bezoeker ziet? Want die ziet het ook verspringen iedere keer als die de pagina bezoekt. En ik, backend?, zie het ook.
Voor wat betreft je vraag: het blijkt een bekend iets te zijn, dat niet zomaar op te lossen is. Hier staan er meer vragen over. De gegeven oplossingen zullen denk ik wel werken, maar je zou ook bij dat draadje aan kunnen haken in de hoop dat de ontwikkelaars een extra optie in gaan bouwen om ook voor Nieuwste en Speciale artikelen een vaste volgorde in te kunnen geven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.675 seconden