Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Layout issues artikelpagina

15 mei 2013 17:30 - 15 mei 2013 17:33
Inmiddels heb ik heeel wat tijd zitten in het oplossen van wat layout issues op de artikel pagina. Ik krijg het gewoonweg niet goed.

Ik gebruik firebug om zaken uit te proberen. En voor heel veel is dat wel gelukt. Maar ik blijf tegen een aantal zaken aanhikken.
Wie heeft voor mij een paar oplossingen.....

Het gaat om bijv de volgende pagina:
eerstehulpaankinderen.org/cruxshop/index...mcursus-beginners-vm

Daar zitten de volgende zaken bij dwars (zie plaatje)

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

1. De shortdescription wordt opgesplits door de titel van het product. Heel vreemd en vooral onhandig, want nu moet ik de description aanpassen aan wat de layout doet.

2. Ik vermoed dat ik 1 van beide titels zou moeten kunnen verwijderen in een "view". Maar ik heb de juiste view nog niet kunnen vinden. Hoe zoek ik die op?

3. De prijs en de bestelknop heb ik met een float: right naar rechts uitgelijnd. Maar voor deze select krijg ik dat niet voor elkaar.

4. Hetzelfde geldt eigenlijk voor deze tekst. Die wil ik net als de rest in het wit. Ik kan het via firebug wel aanpassen in "element.style", maar ik weet niet in welke file ik dat dan voorgoed aan kan passen.

alvast bedankt. Dit zijn een aantal van de laatste punten die ik nog recht wil breien voor we live gaan.
  • Lc
  • Lc's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

15 mei 2013 18:55
Je gebruikt een Joomla template van Artiseer.
Vermoedelijk is de opmaak in de webshop met template overrides geregeld.

Kijk eens in je Joomla template in de map /html/com_virtuemart
Hierin staan dan diverse mappen o.a. /productdetails en een override voor default_customfields.php (o.i.d.)

want hierin staat o.a. de zwarte kleur etc CSS-inline commando's
Code:
<div class="product-field product-field-type-E"> <span class="product-fields-title-wrapper"> <span class="product-fields-title"> <strong>Periode klimcursus beginners</strong> </span> </span> <span class="product-field-display"> <br> <div class="stockable_block_11" id="stockableBlockIndex_11_0"> <div style="width:200px;"> <span style="vertical-align: top;width:98px; display: inline-block;color:#000;">Periode</span> <select id="selectoptions1" name="customPlugin[11][stockable][selectoptions1]" class="attribute_list customfield_id_11" style="width:100px !important;"> <option value="29 juni - 6 juli" selected="selected">29 juni - 6 juli</option>
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.591 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie