Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Product layout aanpassen
Product layout aanpassen
25 jun 2013 12:00
Ik zou graag een beetje hulp willen vragen. Ben zelf geen programmeur, maar ben toch een Joomla site aan het bouwen. Loop alleen tegen het probleem aan van de presentatie van de artikelen op de site. Deze worden weergegeven op een manier die ik niet wil. Ook zie ik het artikelnummer niet verschijnen terwijl deze wel is ingeladen via mijn CSV export bestand.\
Virtuamart wil geen andere lay-out inladen. Ik ben met die Views bezig geweest, maar zie ook geen veranderingen. Zijn er geen bestanden te downloaden om artikelen op een bepaalde manier weer te geven.
Ik zou graag het artikel willen hebben met o.a het artikelnummer en de nodige info.
Ook wil ik alle artikelen onder elkaar geplaatst.
Het ziet er nu zo uit: www.tektro.nl/index.php/component/virtuemart/bellen?Itemid=159
Wie kan mij helpen
Virtuamart wil geen andere lay-out inladen. Ik ben met die Views bezig geweest, maar zie ook geen veranderingen. Zijn er geen bestanden te downloaden om artikelen op een bepaalde manier weer te geven.
Ik zou graag het artikel willen hebben met o.a het artikelnummer en de nodige info.
Ook wil ik alle artikelen onder elkaar geplaatst.
Het ziet er nu zo uit: www.tektro.nl/index.php/component/virtuemart/bellen?Itemid=159
Wie kan mij helpen
- 3DFresh
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Product layout aanpassen
25 jun 2013 16:17
Hallo 3DFresh,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het aantal artikelen op een rij kan je aanpassen via configuratie, tabblad templates.
En hier staat wat uitleg over het toevoegen van de sku. En hier kan je vinden hoe je een override van een view kunt maken.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het aantal artikelen op een rij kan je aanpassen via configuratie, tabblad templates.
En hier staat wat uitleg over het toevoegen van de sku. En hier kan je vinden hoe je een override van een view kunt maken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Product layout aanpassen
25 jun 2013 18:17
Aantal artikelen op 1 rij
dat is een instelling in Virtuemart backend:
Configuratie > tabblad templates (zie bijlage)
dat is een instelling in Virtuemart backend:
Configuratie > tabblad templates (zie bijlage)
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Product layout aanpassen
26 jun 2013 00:47
Dank voor jullie reactie.
Ik had die instellingen ook al gevonden. Het gekke is alleen dat elke instelling m.b.t. het veranderen van de template niet werkt. Ik heb hem reeds op 1 artikel staan, maar er blijven er 3 staan. Het lijkt wel of ze niet doorgevoerd worden. Ook als ik een andere template instel zie ik geen verandering.
Denk dat ik Joomla en Virtuemart maar een keer opnieuw installeer. Denk toch dat er iets niet goed gegaan is.. Zal het voor de zekerheid even op een ander domein proberen.
Ik laat het even weten. Wordt hier namelijk een beetje gek van.
Gr. Jasper
Ik had die instellingen ook al gevonden. Het gekke is alleen dat elke instelling m.b.t. het veranderen van de template niet werkt. Ik heb hem reeds op 1 artikel staan, maar er blijven er 3 staan. Het lijkt wel of ze niet doorgevoerd worden. Ook als ik een andere template instel zie ik geen verandering.
Denk dat ik Joomla en Virtuemart maar een keer opnieuw installeer. Denk toch dat er iets niet goed gegaan is.. Zal het voor de zekerheid even op een ander domein proberen.
Ik laat het even weten. Wordt hier namelijk een beetje gek van.
Gr. Jasper
- 3DFresh
- Joomla!NL ontdekker
Product layout aanpassen
26 jun 2013 13:29
Ik heb vandaag joomla en virtuemart op een ander domein geinstalleerd. Daat werkt het precies het zelfde. Krijg de layout niet veranderd. Er komen alleen wijzigingen als ik in Joomla de template vervang voor een andere. Dat zie ik ook terug in Virtuemart. Ook blijven de artikelen met 3 op een rij staan. Dit terwijl ik alle instellingen op 1 heb staan. Alleen het Categorie overzicht geeft ze per 1 aan.
vind Joomla er leuk om mee te werken alleen dit onderdeel kost zo veel tijd om uit te zoeken waar de fout zit. Of wat ik niet goed doe of begrijp. Stomme is dat ik met de oude virtuemart nooit problemen heb gehad.
Is er niet een WYSIWYG progje om te template of view te maken voor virtuemart.
vind Joomla er leuk om mee te werken alleen dit onderdeel kost zo veel tijd om uit te zoeken waar de fout zit. Of wat ik niet goed doe of begrijp. Stomme is dat ik met de oude virtuemart nooit problemen heb gehad.
Is er niet een WYSIWYG progje om te template of view te maken voor virtuemart.
- 3DFresh
- Joomla!NL ontdekker
Product layout aanpassen
26 jun 2013 15:28Wat bedoel je daar precies mee? Ik zie nog steeds drie kolommen zowel in Beez 20 als in Beez 5.Er komen alleen wijzigingen als ik in Joomla de template vervang voor een andere.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Product layout aanpassen
26 jun 2013 20:59
Dan zullen er wel template overrides staan in je Joomla template?? Zal dan in je template in /html staan...
Je geeft helaas geen link naar het andere domein.
Dus blijven we de oude situatie zien met 3 producten naast elkaar.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Product layout aanpassen
28 jun 2013 14:05Astrid schreef :
Wat bedoel je daar precies mee? Ik zie nog steeds drie kolommen zowel in Beez 20 als in Beez 5.Er komen alleen wijzigingen als ik in Joomla de template vervang voor een andere.
Als ik de Joomla tempate aanpas dan veranderd mijn Virtuemart ook. als ik in Virtuemart een template aan klik dan zijn er geen wijzigingen te zien.
Ik maak mijn templates in Artisteer 4. Moet ik ergens op letten zodat deze ook werkt met Virtuemart. als ik namelijk mijn gemaakte template activeer in Virtuemart dan krijg ik een melding dat deze bepaalde bestanden niet kan vinden.
Ook heb ik gemerkt dat mijn template niet responsive is. Op mijn telefoon is de site niet goed te lezen. Qua formaat klopt hij dan niet. Terwijl ik dat wel aangegeven heb bij het exporteren van de template.
Best lastig allemaal. Maar ik geef het niet op hoor. en jullie hulp is zeer gewenst.
Dat maakt het ook wel weer leuk.
Gr. Jasper
- 3DFresh
- Joomla!NL ontdekker
Product layout aanpassen
28 jun 2013 14:06Anne M schreef : Dan zullen er wel template overrides staan in je Joomla template?? Zal dan in je template in /html staan...
Ik had deze al weer gewist, omdat het daar ook niet werkte.
Gr. Jasper
- 3DFresh
- Joomla!NL ontdekker
Product layout aanpassen
28 jun 2013 14:48 - 28 jun 2013 14:49
Ik weet echt niet wat je fout doet. Dit is een test Artisteer template met alle artikelen onder elkaar:
en dit zijn de instellingen:
Verder graag 1 onderwerp per topic, dus voor je problemen met responsive weergave graag een nieuwe vraag aanmaken. Zo houden we het forum overzichtelijk en heb je meer kans op een antwoord.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
en dit zijn de instellingen:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Verder graag 1 onderwerp per topic, dus voor je problemen met responsive weergave graag een nieuwe vraag aanmaken. Zo houden we het forum overzichtelijk en heb je meer kans op een antwoord.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Product layout aanpassen
28 jun 2013 15:07
Astrid,
Ja dat bedoel ik. Bij mij werkt dat dus niet.
Ik heb de instellingen precies zo gedaan als aangegeven en het
veranderd bij mij niet.
Misschien moet ik alles ff wissen en opnieuw installeren.
Ik snap er ook niets van. Ben al een ander halve week aan het stoeien met dit probleem.
Ja dat bedoel ik. Bij mij werkt dat dus niet.
Ik heb de instellingen precies zo gedaan als aangegeven en het
veranderd bij mij niet.
Misschien moet ik alles ff wissen en opnieuw installeren.
Ik snap er ook niets van. Ben al een ander halve week aan het stoeien met dit probleem.
- 3DFresh
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.772 seconden