Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Voorraadaantallen childproducts weergeven

27 jul 2013 22:07 - 27 jul 2013 22:34
Na wat zoeken heb ik onderstaande optie gevonden om de voorraadaantallen van artikelen weer te geven:
Code:
<?php echo $this->product->product_in_stock ?>

Ik werk echter met childproducts en product_in_stock geeft de voorraad van de parent weer. Is er een mogelijkheid om de voorraadaantallen van childproducts weer te geven? Zodat deze, net als de prijs, mee veranderen als je een andere variant kiest?

Edit Peter: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
  • Betty
  • Betty's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker

28 jul 2013 00:54
Ik zie nu dat niet de voorraad van de parent maar van het 1e child wordt weergegeven, wanneer bovenstaande code wordt gebruikt. Is evengoed niet goed natuurlijk.

Wanneer je de standaard voorraadafhandeling van VM gebruikt, wordt wél gekeken naar de voorraadaantallen van ieder child. Maak je dan een keuze voor een child dat niet in voorraad is, dan krijg je de bijbehorende tekst of de bijbehorende afbeelding te zien. Zo'n zelfde soort code zou ook gebouwd moeten kunnen worden als je de voorraadaantallen wilt weergeven, toch? Ik ben al aan het knutselen, maar tot nu toe niet gelukt.
  • Betty
  • Betty's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker

28 jul 2013 10:11
Enige dat ik kan vinden is dat er aan gewerkt wordt. Kijk hier maar even.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.603 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie