Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Fabrikantenlijst met scrollbalk

30 jul 2013 11:56
Ik heb een nogal lange lijst met fabrikanten die ik links in een module wil laten zien. Om de layout een beetje fraai te houden wil ik de lengte beperken en die lijst voorzien van een scrollbar. Is daar een eenvoudige optie voor in Joomla? Dus als een component een bepaalde lengte overschrijdt dat er dan een vertical scrollbar in komt..
  • Hasse
  • Hasse's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

09 aug 2013 11:57
Je geeft helaas niet aan of je de Virtuemart fabrikanten ook als navigatie wilt gebruiken.
Ik bedoel dus: je klikt op een fabrikant en dan krijg je de producten van die fabrikant te zien...

Wel kan je de indeling van de fabrikanten in de fabrikanten-categorie gebruiken om een accordion-menu of uitschuif-menu tonen.

Of wil je de fabrikanten alleen tonen met naam en logo?

Er zijn diverse extensies om een hoogte van een module te beperken en een scrollbar aan te bieden. Erg fraai is het niet en ook niet handig.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.842 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie