Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Stel een vraag link Virtuemart

Stel een vraag link Virtuemart

30 aug 2013 20:15
Geachte forumleden joomlanl.nl

Na gigantisch veel forums te hebben afgezocht naar een mogelijke oplossing heb ik besloten zelf mijn vraag maar te posten in de hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een joomla website hierin virtuemart verwerkt, het probleem wat ik ondervind is dat in de detailpagina van een product de button "ask a question about this product" na het klikken hierop geen pop-up geeft maar in zijn geheel de pagina opent.

Ik ben aan het proberen om het eruit te laten zien als bijvoorbeeld hier: www.river-wood.nl/index.php/shop/bedden/...erhout-flavio-detail

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!
(ter info joomla versie 2.5.4 en virtuemart 2.0.22)
  • Ribbers
  • Ribbers's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Stel een vraag link Virtuemart

30 aug 2013 20:34 - 02 sep 2013 23:15
Toch gevonden, zul je altijd zien, als je het op een forum zet kom je er zelf achter:
in deze map www.urlvanjesite.nl/templates/theme1002/...emart/productdetails
een bestand default.php aangemaakt met daarin deze code:
Code:
if (VmConfig::get('ask_question', 1) == 1) { ?> <div class="ask-a-question"> <a class="ask-a-question modal" rel="{handler: 'iframe', size: {x: 700, y: 550}}" href="<?php echo $this->askquestion_url ?>"><?php echo JText::_('COM_VIRTUEMART_PRODUCT_ENQUIRY_LBL') ?></a> </div> <?php } ?>

Opgelost!

Edit Anne M: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
  • Ribbers
  • Ribbers's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.594 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie