Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost template virtuemart
template virtuemart
09 okt 2013 16:09
Hallo,
Ik heb eens op internet gekeken of er gratis virtuemart templates te vinden zijn. Ik heb er 1 gevonden en die bleek na 30 dagen een betaling te vragen. Dus vraag is weet iemand een leuk template voor virtuenart. Is er misschien ook een hollandsetalige handleiding voor virtuemart beschikbaar.
Is virtuemart een goede keuze..? en zo niet welke webwinkels (voor joomla) zijn er nog meer?
groet
Jos
Ik heb eens op internet gekeken of er gratis virtuemart templates te vinden zijn. Ik heb er 1 gevonden en die bleek na 30 dagen een betaling te vragen. Dus vraag is weet iemand een leuk template voor virtuenart. Is er misschien ook een hollandsetalige handleiding voor virtuemart beschikbaar.
Is virtuemart een goede keuze..? en zo niet welke webwinkels (voor joomla) zijn er nog meer?
groet
Jos
- zjoskebest
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
template virtuemart
09 okt 2013 18:33
Er zijn heel veel webwinkelextensies en e.e.a. is een beetje afhankelijk van wat je nu en in de toekomst wilt. Kijk
hier
maar even. Virtuemart is wel een van de meest gebruikte overigens.
In principe werkt VM met elke template en past zich redelijk aan aan het uiterlijk van je template. Misschien dat je een paar dingen aan moet passen. Enige nadeel is dat VM niet responsive is en dat zou een reden kunnen zijn om op zoek te gaan naar een responsive VM template. Maar die zijn over het algemeen niet gratis.
In principe werkt VM met elke template en past zich redelijk aan aan het uiterlijk van je template. Misschien dat je een paar dingen aan moet passen. Enige nadeel is dat VM niet responsive is en dat zou een reden kunnen zijn om op zoek te gaan naar een responsive VM template. Maar die zijn over het algemeen niet gratis.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
template virtuemart
09 okt 2013 19:13
Dank je Astrid, Ga vanavond eens rustig kijken welke het wordt. Goed dat jij mij er op attent maakt dat ik moet kijken naar responsive. Fijne avond
Jos
Jos
- zjoskebest
template virtuemart
12 nov 2013 23:48
Deze is wel betaald, maar errug goed:
www.joomlavirtuemartideal.nl/artikelen/4...irtuemart-2-template
Hier staat een lijst met webwinkels met een Nederlandse uitleg:
www.joomlavirtuemartideal.nl/joomla-webw...-extensies-met-ideal
www.joomlavirtuemartideal.nl/artikelen/4...irtuemart-2-template
Hier staat een lijst met webwinkels met een Nederlandse uitleg:
www.joomlavirtuemartideal.nl/joomla-webw...-extensies-met-ideal
iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
- David-Andrew
- Bekend met Joomla!NL
template virtuemart
13 nov 2013 00:18 - 13 nov 2013 00:20
Hi David- Andrew, Bedankt voor de link. Ik ga deze morgen bekijken.
Groetjes
Jos
Groetjes
Jos
- zjoskebest
Tijd voor maken pagina: 0.637 seconden