Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
COM_VIRTUEMART top ten.
COM_VIRTUEMART top ten.
07 nov 2013 21:09 - 07 nov 2013 21:12
ik heb in viruemart een aantal modules gewijzigd zoals de Top TEn en Latestview Feateredvieuw. Maar ik weet niet meer hoe. Er zaten een aantal dagen tussen het wijzigen en nu wil ik het aanpassen maar ben het kwijt. Het ging redelijk makkelijk. Bij overides zie ik ze wel staan
COM_VIRTUEMART_TOPTEN_PRODUCT
MOD_VIRTUEMART_PRODUCT_FEATURED_PRODUCTS
MOD_VIRTUEMART_PRODUCT_LATEST_PRODUCTS
Op een of andere manier heb ik deze toch kunnen aanpassen en op de site gezet. Maar ik weet niet meer hoe. Ben nu al uren bezig en het laat me niet los. Help
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
COM_VIRTUEMART_TOPTEN_PRODUCT
MOD_VIRTUEMART_PRODUCT_LATEST_PRODUCTS
Op een of andere manier heb ik deze toch kunnen aanpassen en op de site gezet. Maar ik weet niet meer hoe. Ben nu al uren bezig en het laat me niet los. Help
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Drees
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
COM_VIRTUEMART top ten.
07 nov 2013 21:25
Ik begrijp je vraag niet. Als je ze kunt vinden kan je ze toch ook aanpassen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
COM_VIRTUEMART top ten.
07 nov 2013 22:18
Ik kan ze niet meer vinden. Dat is het probleem. Gek wordt ik er van.
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
COM_VIRTUEMART top ten.
07 nov 2013 22:28 - 07 nov 2013 22:28
Je hebt hierboven toch de constantes? Maak een nieuwe override, plak bovenin links de eerste contante en type daaronder de gewenste tekst.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
COM_VIRTUEMART top ten.
07 nov 2013 22:45 - 07 nov 2013 22:49
Astrid nu ga je voor mij iets te snel. Hier laat mijn intelligentie in de steek.
Ik wil de tekst niet aanpassen ( nog niet) maar wijzigingen aanbrengen. De basis opties, aantal artikelen.
Module Manager: Module VirtueMart Products in zo'n soort module ben ik ooit terecht gekomen.
Ik wil de tekst niet aanpassen ( nog niet) maar wijzigingen aanbrengen. De basis opties, aantal artikelen.
Module Manager: Module VirtueMart Products in zo'n soort module ben ik ooit terecht gekomen.
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
COM_VIRTUEMART top ten.
08 nov 2013 09:17
Ik raak in de war doordat jij in je titel en in je eerste vraag constantes gebruikt in plaats van normaal leesbare titels
In je afbeelding ben je op de goede weg (als ik het nu wel begrijp). Rechts bij de parameters kan je kiezen wat je wilt tonen in je module.
In je afbeelding ben je op de goede weg (als ik het nu wel begrijp). Rechts bij de parameters kan je kiezen wat je wilt tonen in je module.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
COM_VIRTUEMART top ten.
08 nov 2013 12:53
Niet in de war raken hoor. Zeker niet door mij. De modules COM_VIRTUEMART_TOPTEN_PRODUCT
MOD_VIRTUEMART_PRODUCT_LATEST_PRODUCTS die kan ik niet meer vinden. Ik heb ze een keer eerder wel aan kunnen passen. Dat ging zoals als bij de afbeelding. Kort gezegd de ik wil de hiervoor genoemde modules weer kunnen aanpassen, maar ik kan ze niet meer vinden.
MOD_VIRTUEMART_PRODUCT_LATEST_PRODUCTS die kan ik niet meer vinden. Ik heb ze een keer eerder wel aan kunnen passen. Dat ging zoals als bij de afbeelding. Kort gezegd de ik wil de hiervoor genoemde modules weer kunnen aanpassen, maar ik kan ze niet meer vinden.
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
COM_VIRTUEMART top ten.
08 nov 2013 13:03
Dat is die module die je in je screenshot hebt staan. Zoals gezegd is die voor meerdere weergaves te gebruiken. Lees eens wat er rechtonder staat.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
COM_VIRTUEMART top ten.
09 nov 2013 19:32
de module in de screenshot is maar een voorbeeld. MOD_VIRTUEMART_PRODUCT_FEATURED_PRODUCTS en MOD_VIRTUEMART_PRODUCT_LATEST_PRODUCTS kan ik niet meer vinden. Deze wil graag wijzigen of verwijderen van de site.
Best lastig om het probleem goed uit te leggen. Als het niet anders kan zet ik mijn back up terug en begin ik opnieuw. Maar dan maak ik gewoon nieuwe modules. Die kan ik wel terug vinden.
Best lastig om het probleem goed uit te leggen. Als het niet anders kan zet ik mijn back up terug en begin ik opnieuw. Maar dan maak ik gewoon nieuwe modules. Die kan ik wel terug vinden.
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
COM_VIRTUEMART top ten.
09 nov 2013 21:03
Je kunt ook al je VM modules en ze dan 1 voor 1 weer aanzetten en dan na elke module die je aanzet even op je site kijken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
COM_VIRTUEMART top ten.
09 nov 2013 23:26
Ik wilde bijna beginnen met lieve Astrid, maar kon me net nog verbeteren. Beste Astrid In VirtueMart start instellingen (Virturemart > configuratie > templates) staan een aantal menu's zoals Toon speciale artikelen , Toon de Tien artikelen, Toon laast bezochte artikelen. Deze wil ik heeeeeel graag aanpassen.Het is me een keer eerder gelukt maar weet echt niet meer hoe. Dagen ben ik al mee zoet. help
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
COM_VIRTUEMART top ten.
10 nov 2013 08:43
Dit bedoel je dan?
En wat wil je dan veranderen?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
En wat wil je dan veranderen?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.762 seconden