Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Factuur aanpassen

Factuur aanpassen

27 feb 2014 12:50
Goedemiddag,

Op mijn facturen staan een 3 tal dingen die ik graag veranderd zou willen hebben. Ik weet van de optie van ccVAOM, maar gezien ik verder tevreden ben over de standaard facturen hoop ik deze 3 dingetje ook nog te kunnen veranderen.

1 - Factuurnummer aanpassen naar iets dat duidelijker is voor de boekhouder zoals 140224001 bijvoorbeeld.

2 - Ruimte tussen de gegevens bij factuur aan en verzend naar kleiner maken

3 - Kolom breedte aanpassen zodat het op 1 regel staat en niet onderbroken wordt. Teksten verwijderen zoals Unieke code bijvoorbeeld.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Heeft iemand dit al eens gedaan en kan ik dan misschien wat tips ontvangen waar en hoe ik dit kan aanpassen?

Met vriendelijke groet,
Desiré
  • zyra
  • zyra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

Factuur aanpassen

01 mrt 2014 16:33
ad 1 : er zijn plugins te koop, maar wij verwijzen in dit forum niet naar commerciële extensies.
ad 2: Hiervoor moet je het PHP bestand invoice_order.php aanpassen dat staat in /components/com_virtuemart/views/invoice/tmpl) en je wijzigt in regel 93 en 104:
Code:
<table border="0">
naar
Code:
<table border="0" style="width: 45%;">
ad 3: kan je oplossen door in taaloverrides de NL vertaling aan te passen zodat de woorden wel in de ruimte passen van de kolom.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

Factuur aanpassen

05 mrt 2014 07:38
Bedankt Anne,

het is helemaal gelukt (Y)

Groetjes Desiré
  • zyra
  • zyra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.656 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie