Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Afbeeldingsgrootte aanpassen thumbmails
07 mrt 2014 22:10
Beste,
Ik heb een webshop met virtuamart en had graag de grootte dan de afbeeldingen gewijzigd.
Nu staan ze per drie naast elkaar, ik had ze graag per 2 gehad en een grotere afbeelding.
Zit dit standaard in virtuamart, waar kunnen de aanpassingen gebeuren.
Zie website URL webshop
www.onraet.be
MVG
Carlietie
Ik heb een webshop met virtuamart en had graag de grootte dan de afbeeldingen gewijzigd.
Nu staan ze per drie naast elkaar, ik had ze graag per 2 gehad en een grotere afbeelding.
Zit dit standaard in virtuamart, waar kunnen de aanpassingen gebeuren.
Zie website URL webshop
www.onraet.be
MVG
Carlietie
- carlietie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
07 mrt 2014 22:34 - 07 mrt 2014 22:37
Hallo,
Zoals gevraagd in de header van deze topic.
Misschien is het even handig voor de leden welke versie je gebruikt van VirtueMart.
Je joomla versie is in ieder geval sterk verouderd ( 2.5.9 ) we zitten inmiddels al op 2.5.19. ( onveilig dus! )
Zoals gevraagd in de header van deze topic.
Misschien is het even handig voor de leden welke versie je gebruikt van VirtueMart.
Je joomla versie is in ieder geval sterk verouderd ( 2.5.9 ) we zitten inmiddels al op 2.5.19. ( onveilig dus! )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
11 mrt 2014 22:00
Beste,
Virtuamart 2.0.26 is momenteel de versie, een geslaagde update van joomla dit weekend tot een goed einde gebracht na eerst een backup genomen te hebben. Is zonder problemen verlopen, prachtig.
Kan ik dus in virtuamart de thumpmails van de afbeeldingen groter maken, ik had ze graag per rij per 2 geplaatst en groter.
In configuratie - template heb ik de instellingen aangepast maar na opslaan van de instellingen is geen verandering te zien.
Wat kan de oorzaak zijn? Of moet ik dit ergens anders aanpassen daar ik een eigen template gebruik.
MVG
Carlietie
Virtuamart 2.0.26 is momenteel de versie, een geslaagde update van joomla dit weekend tot een goed einde gebracht na eerst een backup genomen te hebben. Is zonder problemen verlopen, prachtig.
Kan ik dus in virtuamart de thumpmails van de afbeeldingen groter maken, ik had ze graag per rij per 2 geplaatst en groter.
In configuratie - template heb ik de instellingen aangepast maar na opslaan van de instellingen is geen verandering te zien.
Wat kan de oorzaak zijn? Of moet ik dit ergens anders aanpassen daar ik een eigen template gebruik.
MVG
Carlietie
- carlietie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
11 mrt 2014 22:10
Als je er 2 naast elkaar zet worden ze vanzelf groter.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 apr 2014 21:38
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden