Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
1 product verdeelt onder meerdere categorieen probleem
14 mrt 2014 00:10
Ik heb een joomla 2.5 met virtuemart 2.0 webshop. Deze is nog in ontwikkeling (
www.kidsstreet.nl
). Nu stuit ik op het volgende probleem. Als ik een product verdeel onder meerdere categorieen maakt joomla een url aan voor dit product. Alleen klik ik op bijv. de module met nieuwe producten dan krijg ik een hele andere url als dan ik het via het menu doe. Waarom is dit en kan ik dit zelf aanpassen. Als ik in de backend een nieuwe categorie aanmaak voor een product dan krijgt hij in de frontend een hele nieuwe url. Dit gebeurt alleen wel bij de "nieuwe producten" en" recente producten" module. In het menu blijft de url wel hetzelfde.
Kan ik het zo maken dat elk product 1 url krijgt?
Kan ik het zo maken dat elk product 1 url krijgt?
- malestein43
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
14 mrt 2014 10:42 - 14 mrt 2014 10:43
Hoi malenstein43,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
De producten plaats je altijd in één categorie. Opslaan
Daarna kan je ook andere categorieën kiezen.
Je hebt 2 producten (Ledikantdekens roze en wit) in de categorie "Merken" geplaatst. Daarna heb je de categorie gedepubliceerd (?)
Als ik via het kruimelpad naar "zoek-op-merk" wil gaan geeft Joomla aan:
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
De producten plaats je altijd in één categorie. Opslaan
Daarna kan je ook andere categorieën kiezen.
Je hebt 2 producten (Ledikantdekens roze en wit) in de categorie "Merken" geplaatst. Daarna heb je de categorie gedepubliceerd (?)
Als ik via het kruimelpad naar "zoek-op-merk" wil gaan geeft Joomla aan:
Categorie Merken id 186 niet gepubliceerd
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
14 mrt 2014 16:28
Hoi anna,
Bedankt voor je reactie. Maar ik denk dat ik de vraag verkeerd gesteld heb. Ik zal het anders uitleggen. Maar het gaat mij om het volgende.
Zodra ik een product in een nieuwe categorie zet bijv. Merken. Krijg ik op de
Frontpage bij recente verkochte producten of nieuwste producten en ik klik erop een andere url als dat ik het product via het menu benader. Dit wil ik niet. Ik wil dat hoe ik ook het product aanklik de url van het product hetzelfde. Zodra ik een nieuwe categorie maak krijgt het product in de module nieuwste producten de url van die categorie. Ik wil juist de url uit het menu.
Mvg,
Malestein
Bedankt voor je reactie. Maar ik denk dat ik de vraag verkeerd gesteld heb. Ik zal het anders uitleggen. Maar het gaat mij om het volgende.
Zodra ik een product in een nieuwe categorie zet bijv. Merken. Krijg ik op de
Frontpage bij recente verkochte producten of nieuwste producten en ik klik erop een andere url als dat ik het product via het menu benader. Dit wil ik niet. Ik wil dat hoe ik ook het product aanklik de url van het product hetzelfde. Zodra ik een nieuwe categorie maak krijgt het product in de module nieuwste producten de url van die categorie. Ik wil juist de url uit het menu.
Mvg,
Malestein
- malestein43
- Nieuw op Joomla!NL
14 mrt 2014 18:41
Waarom zet je de merken niet bij fabrikant? Dat is in principe de manier waarop je met VM werkt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
14 mrt 2014 19:44
Beste astrid,
Het gaat niet om het merk. Maar ik wil gewoon bij alle producten meerdere categorieen toepassen. Maar dan hoe ik ook het product benader wel dezelfde url. Maar nu verandert hij steeds en ik snap niet de logica hoe virtuemart de url kiest bij meerdere categorieen.
Het gaat niet om het merk. Maar ik wil gewoon bij alle producten meerdere categorieen toepassen. Maar dan hoe ik ook het product benader wel dezelfde url. Maar nu verandert hij steeds en ik snap niet de logica hoe virtuemart de url kiest bij meerdere categorieen.
- malestein43
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.684 seconden