Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost VM Product details lightbox werkt niet meer.
VM Product details lightbox werkt niet meer.
24 jun 2014 23:36
Hallo,
Ik heb een template iStore van iBrave.
Ik heb alles geupgrade naar joomla 2.5.22 en vm 2.6.6.
Met de voorbeeld data werkt alles correct. Ik heb er producten aan toegevoegd. Dit werkte ook nog goed.
Nu heb ik gisteravond opnieuw producten toegevoegd. Bij het testen van de foto's van de productdetails werkt opeens de lightbox niet meer. Wanneer ik op de hoofdfoto klik bij de product details opent deze zich in de browser tab als enkele foto- achtergrond zwart. Klik ik op de andere thumbs gebeurd er niets.
Ik had alle modules die ik (nog) niet gebruik gedepubliceerd. Inmiddels heb ik ze allemaal weer gepubliceerd. Reden? Misschien dat vm op één van de modules jQuery mee lift. Maar dat maakt geen verschil.
Ik heb het template ook 'schoon' geïnstalleerd en daarin werkt toch alles goed. Waar kan dit aan liggen.
Kent iemand dit probleem? Heeft iemand een idee hoe je dit kunt debuggen?
Nico
Ik heb een template iStore van iBrave.
Ik heb alles geupgrade naar joomla 2.5.22 en vm 2.6.6.
Met de voorbeeld data werkt alles correct. Ik heb er producten aan toegevoegd. Dit werkte ook nog goed.
Nu heb ik gisteravond opnieuw producten toegevoegd. Bij het testen van de foto's van de productdetails werkt opeens de lightbox niet meer. Wanneer ik op de hoofdfoto klik bij de product details opent deze zich in de browser tab als enkele foto- achtergrond zwart. Klik ik op de andere thumbs gebeurd er niets.
Ik had alle modules die ik (nog) niet gebruik gedepubliceerd. Inmiddels heb ik ze allemaal weer gepubliceerd. Reden? Misschien dat vm op één van de modules jQuery mee lift. Maar dat maakt geen verschil.
Ik heb het template ook 'schoon' geïnstalleerd en daarin werkt toch alles goed. Waar kan dit aan liggen.
Kent iemand dit probleem? Heeft iemand een idee hoe je dit kunt debuggen?
Nico
- nkamp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
25 jun 2014 08:41Modules die je niet gebruikt, worden niet geladen. Zijn er ook modules die je wel gebruikt en die niet in je schone installatie zitten?Ik had alle modules die ik (nog) niet gebruik gedepubliceerd. Inmiddels heb ik ze allemaal weer gepubliceerd. Reden? Misschien dat vm op één van de modules jQuery mee lift. Maar dat maakt geen verschil.
Heb je een link naar je site?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 jun 2014 23:23 - 25 jun 2014 23:34
Hallo Astrid,
Ja, ik heb zojuist even hier neer gezet. Nee ik heb nog geen extra modules of plugins geïnstalleerd. bewust niet. Ik heb vanavond wel even de <head>, de schone installatie vergeleken met de site die ik aan het maken ben. Daar zie ik geen verschillen in .js file's wat geladen wordt.
Ik heb ook met de firebug console gekeken en daar zie ik wel de volgende foutmelding:
Dit lijkt erwel wat mee te maken te hebben of...
Gr.,
Nico
Ja, ik heb zojuist even hier neer gezet. Nee ik heb nog geen extra modules of plugins geïnstalleerd. bewust niet. Ik heb vanavond wel even de <head>, de schone installatie vergeleken met de site die ik aan het maken ben. Daar zie ik geen verschillen in .js file's wat geladen wordt.
Ik heb ook met de firebug console gekeken en daar zie ik wel de volgende foutmelding:
TypeError: jQuery(...).fancybox is not a function
http://plexidor/index.php/plexidor-honden-en-kattenluiken/accessoires/schuifrail-zilver-formaat-extra-groot-detail
Line 112.
Dit lijkt erwel wat mee te maken te hebben of...
Gr.,
Nico
- nkamp
-
26 jun 2014 10:28
Dat duidt meestal op een javascript conflict. Overigens is de url wel heel vreemd.......
Maar waar heb je die link neergezet?Ja, ik heb zojuist even hier neer gezet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
26 jun 2014 21:09
Hallo Astrid,
Ik heb de site even in een subdomein van mij gezet.
En waar het fout gaat is hier
Ik lees nu ook wel dat er een fout zit in 2.6.0
Ik weet niet andere mensen dit probleem op hebben.
Nico
Ik heb de site even in een subdomein van mij gezet.
En waar het fout gaat is hier
Ik lees nu ook wel dat er een fout zit in 2.6.0
Ik weet niet andere mensen dit probleem op hebben.
Nico
- nkamp
-
26 jun 2014 21:31
Je hebt wel 4 javascript errors! Waaronder 1 van een js bestand dat niet gevonden wordt.
En dat draadje op het vm forum gaat over iets anders. Ik heb iig geen problemen met 2.6.0.
Zitten die slider op de homepage en die loginmodule ook in een kale installatie?
En dat draadje op het vm forum gaat over iets anders. Ik heb iig geen problemen met 2.6.0.
Zitten die slider op de homepage en die loginmodule ook in een kale installatie?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
26 jun 2014 21:57
Hallo Astrid,
Ik heb het in zekere zin gevonden door jQueryeasy te installeren!!
Ik heb deze enkel geactiveerd en activeer: jQuery geselecteerd.
Dit zijn toch dingen die mij een beetje verrassen, omdat het eerst wel gewerkt heeft. Ik heb enkel joomla geupgrade naar 2.5.22 en vm van 2.0.18 naar vm2.6.6 (het is niet het nieuwste template maar ik vind het wel mooi).
Ik heb nu nog enkel de fout: "Error: Permission denied to access property 'toString' Line 0"
Dat moet ik nog wel zien op te lossen.
Maar ik ben weer verder.
Astrid bedankt.
Nico
Ik heb het in zekere zin gevonden door jQueryeasy te installeren!!
Ik heb deze enkel geactiveerd en activeer: jQuery geselecteerd.
Dit zijn toch dingen die mij een beetje verrassen, omdat het eerst wel gewerkt heeft. Ik heb enkel joomla geupgrade naar 2.5.22 en vm van 2.0.18 naar vm2.6.6 (het is niet het nieuwste template maar ik vind het wel mooi).
Ik heb nu nog enkel de fout: "Error: Permission denied to access property 'toString' Line 0"
Dat moet ik nog wel zien op te lossen.
Maar ik ben weer verder.
Astrid bedankt.
Nico
- nkamp
-
Tijd voor maken pagina: 0.667 seconden