Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Layout demo en eigen website komen niet overeen
15 jul 2014 21:42
Hallo..
Ik kocht net een Virtuemart Template op Templatemonster.
Na de volledige installatie inclusief DUMB van de database heb ik mijn Joomla en Virtuemart Engine ge-update naar de laatste versie.. (Logisch en veilig naar mijn inziens).
Nu blijkt dat de layout hierdoor wat veranderd is.. Kijk zelf maar:
Demo en mijn site .
Om even te verduidelijken wat er anders is: de grijze kader rond de producten en de rode "add to cart button"
Templatemonster heeft een eigen helpdesk.. Dus heb die mannen even gecontacteerd en die zeggen me doodleuk omdat ik mijn Engines niet had mogen updaten naar de laatste versie, maar enkel gebruik maken van de voorgeschreven versies van de template..
Larie vind ik.. Je update toch steeds naar de laatste versie en dit omwille van veiligheid???
Toch zou ik deze template zeer graag willen gebruiken met de laatste versies van joomla (de 2.5 versie) en Virtuemart 2.6.6...
Iemand die me kan helpen mijn versie aan te passen zoals de demoversie?
Alvast bedankt!
Ik kocht net een Virtuemart Template op Templatemonster.
Na de volledige installatie inclusief DUMB van de database heb ik mijn Joomla en Virtuemart Engine ge-update naar de laatste versie.. (Logisch en veilig naar mijn inziens).
Nu blijkt dat de layout hierdoor wat veranderd is.. Kijk zelf maar:
Demo en mijn site .
Om even te verduidelijken wat er anders is: de grijze kader rond de producten en de rode "add to cart button"
Templatemonster heeft een eigen helpdesk.. Dus heb die mannen even gecontacteerd en die zeggen me doodleuk omdat ik mijn Engines niet had mogen updaten naar de laatste versie, maar enkel gebruik maken van de voorgeschreven versies van de template..
Larie vind ik.. Je update toch steeds naar de laatste versie en dit omwille van veiligheid???
Toch zou ik deze template zeer graag willen gebruiken met de laatste versies van joomla (de 2.5 versie) en Virtuemart 2.6.6...
Iemand die me kan helpen mijn versie aan te passen zoals de demoversie?
Alvast bedankt!
- Logickske
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
15 jul 2014 22:23
Ik zou mijn geld terugvragen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 jul 2014 22:49
En mits wat CSS kan mijn probleem niet opgelost worden? Deze template past net zo goed bij wat ik zoek..
- Logickske
- Webneus 2
15 jul 2014 23:03
Ligt eraan. Als voor die template alleen css aanpassingen zijn gedaan, dan kan het. Maar als er ook overrides van de views zijn gemaakt dan kan je problemen krijgen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Logickske
- Webneus 2
15 jul 2014 23:20
Kijken welke VM views in de map html van je template zitten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.730 seconden