Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Bestelstatus
opgelost Bestelstatus
11 aug 2014 14:17
Ik zou hier graag een extra item willen toevoegen, t.w. Bestelling ligt klaar.
Hoe moet ik dat doen?
M.v.g.
Renné
Hoe moet ik dat doen?
M.v.g.
Renné
- Renne
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
opgelost Bestelstatus
11 aug 2014 14:22
Hallo Renné,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat kan je toevoegen bij Configuratie - Bestelstatus en dan op Nieuw klikken.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat kan je toevoegen bij Configuratie - Bestelstatus en dan op Nieuw klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
opgelost Bestelstatus
11 aug 2014 14:53
Hallo Astrid,
Bedankt voor je welkom groet.
Ik heb mijn nieuwe bestel status toegevoegd en inderdaad het werkt.
Klopt het dat de klant de tekst (COM_VIRTUEMART_MAIL_SUBJ_SHOPPER_y) boven aan zijn email ziet staan?
Groetjes,
Renné
Bedankt voor je welkom groet.
Ik heb mijn nieuwe bestel status toegevoegd en inderdaad het werkt.
Klopt het dat de klant de tekst (COM_VIRTUEMART_MAIL_SUBJ_SHOPPER_y) boven aan zijn email ziet staan?
Groetjes,
Renné
- Renne
- Joomla!NL ontdekker
opgelost Bestelstatus
11 aug 2014 15:03
Zou kunnen. Dan moet je daar even nog een override voor aanmaken. Zou overigens voor de consistentie wel een hoofdletter Y gebruiken voor je Code bestelstatus.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
opgelost Bestelstatus
11 aug 2014 15:18
Hallo Astrid,
Mijn y is inmiddels een Y geworden.
Ik heb al veel gelezen over een override aanmaken, maar geen idee hoe ik dat zal moeten doen.
Kan je mij lectuur aangeven waar ik dat kan na lezen, het zelfde geldt voor een aanpassing maken in b.v. een productdetailpagina, waar vind ik die?
Groetjes,
Renné
Mijn y is inmiddels een Y geworden.
Ik heb al veel gelezen over een override aanmaken, maar geen idee hoe ik dat zal moeten doen.
Kan je mij lectuur aangeven waar ik dat kan na lezen, het zelfde geldt voor een aanpassing maken in b.v. een productdetailpagina, waar vind ik die?
Groetjes,
Renné
- Renne
- Joomla!NL ontdekker
opgelost Bestelstatus
11 aug 2014 15:26
Graag 1 onderwerp per topic. Aangezien je oorspronkelijke vraag opgelost is, sluit ik dit draadje.
Voor meer info over overrides en het aanpassen van views, kijk even bij onze Handige Links (Youtube kanaal en Virtuemart). Als je er dan niet uitkomt, maak per onderwerp een nieuwe vraag aan s.v.p.
Voor meer info over overrides en het aanpassen van views, kijk even bij onze Handige Links (Youtube kanaal en Virtuemart). Als je er dan niet uitkomt, maak per onderwerp een nieuwe vraag aan s.v.p.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.645 seconden