Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost "Prijs vanaf" toevoegen
"Prijs vanaf" toevoegen
07 sep 2014 13:15
Goedemiddag,
graag zou ik het "prijs vanaf" willen toevoegen aan de getoonde prijs in VM, zowel in categorie als detail overzicht.
Weet iemand waar ik dat kan plaatsen?
Joomla 2.5.24 en VM 2.6.8
met vriendelijke groet,
Hennie
graag zou ik het "prijs vanaf" willen toevoegen aan de getoonde prijs in VM, zowel in categorie als detail overzicht.
Weet iemand waar ik dat kan plaatsen?
Joomla 2.5.24 en VM 2.6.8
met vriendelijke groet,
Hennie
- Hennie2402
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
"Prijs vanaf" toevoegen
08 sep 2014 23:57
Is er een bepaalde reden waarom je dat zou willen?
Een optie is om het woord "Verkoopprijs" met een taaloverride te wijzigen.
Maar VirtueMart zal toch bij het afrekenen altijd met deze prijs rekenen...
Een optie is om het woord "Verkoopprijs" met een taaloverride te wijzigen.
Maar VirtueMart zal toch bij het afrekenen altijd met deze prijs rekenen...
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
"Prijs vanaf" toevoegen
09 sep 2014 10:33 - 09 sep 2014 10:34
Op het categorie en detail overzicht staat onder de afbeelding alleen de prijs vermeld die ik als eerste heb ingegeven. Maar als de klant een andere uitvoering of afmeting kiest verandert de prijs navenant. Dus de basisprijs is eigenlijk de goedkoopste optie. Vandaar de vermelding, gewoon als tekst toevoeging, prijs vanaf... De dynamische prijsberekening in de detailoverzicht hoop ik met Breezingform custom fields te bereiken
url: posters.marcus-art.nl/index.php/test
groetjes,
Hennie
groetjes,
Hennie
- Hennie2402
- Bekend met Joomla!NL
-
"Prijs vanaf" toevoegen
09 sep 2014 11:04
Dan zal je met overrides moeten gaan werken van de categorie en de detailview. Zou ongeveer dit moeten worden voor de detailview:
Code:
<?php echo $this->currency->createPriceDiv ('basePrice', 'COM_VIRTUEMART_PRODUCT_PRICEFROM', $this->product->prices);?></div>
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
"Prijs vanaf" toevoegen
09 sep 2014 14:42 - 09 sep 2014 14:44
Dit is ook een mooie optie erbij, bedankt
maar ik bedoeld eigenlijk gewoon het woordje:
"prijs vanaf" voor het script dat de prijs oproept. Het is volgens mij html maar kan nergens een html file vinden die de opmaak/ structuur / layout van de pagina's regelt,
<<nu met jouw optie erbij alleen nog in de productoverzicht, als een soort inleiding van"er zijn nog meer opties te kiezen die de prijs gaan beinvloeden"<<
groetjes,
Hennie
maar ik bedoeld eigenlijk gewoon het woordje:
"prijs vanaf" voor het script dat de prijs oproept. Het is volgens mij html maar kan nergens een html file vinden die de opmaak/ structuur / layout van de pagina's regelt,
<<nu met jouw optie erbij alleen nog in de productoverzicht, als een soort inleiding van"er zijn nog meer opties te kiezen die de prijs gaan beinvloeden"<<
groetjes,
Hennie
- Hennie2402
- Bekend met Joomla!NL
-
"Prijs vanaf" toevoegen
09 sep 2014 14:55 - 09 sep 2014 14:55
Dan zou je dat, zoals Anne aangeeft met een taaloverride moeten regelen, maar volgens mij kom je dan in problemen als er een andere optie wordt gekozen met een hogere prijs.
En de structuur wordt geregeld in de views van VM. Opmaak en layout grotendeels via css.
En de structuur wordt geregeld in de views van VM. Opmaak en layout grotendeels via css.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
"Prijs vanaf" toevoegen
09 sep 2014 15:06
maar er staat alleen b.v.: 35,00 euro. Geen andere tekst die ik zou kunnen aanpassen:
misschien zou je even naar de pagina willen kijken, anders mis ik het echt
misschien zou je even naar de pagina willen kijken, anders mis ik het echt
- Hennie2402
- Bekend met Joomla!NL
-
"Prijs vanaf" toevoegen
09 sep 2014 15:13
Dan moet je wel eerst Toon tekst aanvinken bij de configuratie van de prijzen van VM. Zo gaat het inderdaad niet werken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
"Prijs vanaf" toevoegen
09 sep 2014 16:26
in bijgevoegd afbeelding staan de instellingen zoals ze waren. Heb alle overige vakjes aangevinkt en stuk voor stuk opgeslagen maar geen verschil
- Hennie2402
- Bekend met Joomla!NL
-
"Prijs vanaf" toevoegen
09 sep 2014 17:26 - 09 sep 2014 17:47
Neem aan dat je nog geen taaloverrides hebt gemaakt? Is heel vreemd. Ik zie die tekst ook niet in de broncode staan namelijk. Daar zou Verkoopprijs voor moeten staan.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
"Prijs vanaf" toevoegen
11 sep 2014 11:24
Dank je wel voor het meedenken.. Ik heb inderdaad, al even geleden, een taaloverride gemaakt. Heb het nu weer aangepast in "Vanaf:"
- Hennie2402
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.697 seconden