Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Virtuemart Categorienaam op pagina verwijderen/verplaatsen
02 okt 2014 14:38
Goedendag,
Ik ben in joomla 2.5 bezig met het maken van een webshop om wat ui te proberen. Ik heb Categorieën gemaakt en daar producten bij gezet. Daarnaast heb ik een stukje beschrijving geschreven. Wat er bij mij gebeurt is dat de beschrijving boven aan de pagina staat en de categorie titel van virtuemart daaronder. Ofwel:
Dit is een test bericht en is geplaatst om inhoud te geven aan de pagina. Het bericht heeft verder geen toegevoegde waarde maar bedraagt een voorbeeld.
Voorbeeld categorie titel
Ik wil dit natuurlijk anders hebben. o.a. vanwege de pagina structuur. Ik wil dit als volgt:
Dit is een test bericht en is geplaatst om inhoud te geven aan de pagina. Het bericht heeft verder geen toegevoegde waarde maar bedraagt een voorbeeld.
Is dit een bekend probleem of ligt dit aan de template? En hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Bij voorbaat dank!
Ik ben in joomla 2.5 bezig met het maken van een webshop om wat ui te proberen. Ik heb Categorieën gemaakt en daar producten bij gezet. Daarnaast heb ik een stukje beschrijving geschreven. Wat er bij mij gebeurt is dat de beschrijving boven aan de pagina staat en de categorie titel van virtuemart daaronder. Ofwel:
Ik wil dit natuurlijk anders hebben. o.a. vanwege de pagina structuur. Ik wil dit als volgt:
Is dit een bekend probleem of ligt dit aan de template? En hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Bij voorbaat dank!
- roydjah
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
02 okt 2014 15:31
Dat is de manier waarop VM werkt. Maar dat kan je wel veranderen door een override van de category view te maken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 okt 2014 13:09 - 06 okt 2014 13:06
Oke ik ben naar components / com_virtuemart / views / category / tmpl / defaut.php gegaan.
Ik zou alleen niet weten met welke code ik iets moet doen... Zou je me hiermee kunnen helpen?
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Ik zou alleen niet weten met welke code ik iets moet doen... Zou je me hiermee kunnen helpen?
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
- roydjah
- Joomla!NL ontdekker
19 okt 2014 18:21
Hallo. Is dit probleem opgelost? Ik zou namelijk dezelfde aanpassing willen doen omdat het netter staat als de titel boven de tekst staat.
Zo ja, kunnen de genomen stappen dan worden gepost?
Zo ja, kunnen de genomen stappen dan worden gepost?
- Valk
- Bekend met Joomla!NL
20 okt 2014 10:58
Helaas heb ik hier nog geen oplossing voor gevonden. Ik hoop nog altijd dat iemand het antwoord op dit probleem weet. ik heb tussen tijdig nog verder gezocht met hulp van engelse posts, maar ook dit heeft nog niet tot een oplossing geleid.
- roydjah
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.908 seconden