Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Virtuemart fine-tunen
Virtuemart fine-tunen
09 jan 2015 19:37 - 09 jan 2015 19:55
Joomla versie 3.3.6
Virtuemart 3.0.2
Het wordt steeds leuker. Ik loop nog maar tegen een paar probleempjes aan en hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
1. Virtuemart lay-out startpagina frontend:
Hier had ik voorheen alleen afbeeldingen/links naar de categorieën die in gebruik waren. M.a.w., als een categorie leeg is, verschijnt deze ook niet op mijn voorpagina.
Vraag: Hoe kan ik instellen dat er alleen 'gevulde' categorieën verschijnen?
[strike]2. Zelfde startpagina virtuemart frontend:
Hier had ik voorheen alleen de (gebruikte) categorieën zichtbaar. Nu staan er echter ook losse artikelen die in een van de categorieën staan. M.a.w., de artikelen staan nu op mijn voorpagina, maar ook op de verzamelpagina van de bijbehorende categorie.
vraag: Hoe verwijder ik de 'losse' artikelen van mijn Virtuemart startpagina front-end?
3. In eerdere VM versies is het gelukt het stoplichtsymbool met beschikbaarheidsaanduidingen (number of products in stock) te verwijderen en de voorraad in aantallen weer te geven. De oplossing uit VM2 werkt echter niet in VM3.
Vraag: Wie heeft dit probleem al in VM3 opgelost en hoe?[/strike]
Edit Jelle.
Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Edit Astrid: Graag 1 vraag per topic.
Virtuemart 3.0.2
Het wordt steeds leuker. Ik loop nog maar tegen een paar probleempjes aan en hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
1. Virtuemart lay-out startpagina frontend:
Hier had ik voorheen alleen afbeeldingen/links naar de categorieën die in gebruik waren. M.a.w., als een categorie leeg is, verschijnt deze ook niet op mijn voorpagina.
Vraag: Hoe kan ik instellen dat er alleen 'gevulde' categorieën verschijnen?
[strike]2. Zelfde startpagina virtuemart frontend:
Hier had ik voorheen alleen de (gebruikte) categorieën zichtbaar. Nu staan er echter ook losse artikelen die in een van de categorieën staan. M.a.w., de artikelen staan nu op mijn voorpagina, maar ook op de verzamelpagina van de bijbehorende categorie.
vraag: Hoe verwijder ik de 'losse' artikelen van mijn Virtuemart startpagina front-end?
3. In eerdere VM versies is het gelukt het stoplichtsymbool met beschikbaarheidsaanduidingen (number of products in stock) te verwijderen en de voorraad in aantallen weer te geven. De oplossing uit VM2 werkt echter niet in VM3.
Vraag: Wie heeft dit probleem al in VM3 opgelost en hoe?[/strike]
Edit Jelle.

Edit Astrid: Graag 1 vraag per topic.
Laatst bewerkt 09 jan 2015 19:55 door Astrid.
- Silverquick
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Virtuemart fine-tunen
10 jan 2015 17:35
Het snelste is om je lege categorieën te depubliceren en ze weer te publiceren zodra je er artikelen aan toewijst.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Virtuemart fine-tunen
10 jan 2015 23:13
Dank je wel, Astrid.
Precies gedaan zoals jij schrijft en het werkt!
(vraag me niet hoe het kan, maar het resultaat telt
)
Bedankt voor je tip!
Rocky
Precies gedaan zoals jij schrijft en het werkt!
(vraag me niet hoe het kan, maar het resultaat telt

Bedankt voor je tip!
Rocky
- Silverquick
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Virtuemart fine-tunen
11 jan 2015 09:32
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.961 seconden