Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Afbeelding winkelwagentje veranderen in Virtuemart
03 mrt 2015 15:50 - 03 mrt 2015 19:23
Ik denk, en hoop, dat het waarschijnlijk heel gemakkelijk is: ik wil graag de standaard afbeelding (cart_logo.jpg) winkelwagentje veranderen in Virtuemart, maar ik kan niet vinden waar ik dat kan doen.
De afbeelding zelf bevindt zich in \images\stories\virtuemart\product, so far so good, maar ik wil er een .PNG van maken ipv .JPG omdat ik transparency nodig heb... en dan komt het, ik moet dan in een bestand aangeven dat het .PNG moet aanroepen ipv de andere afbeelding... maar in welk bestand??? Ik heb al wat fora afgestruind, maar zonder succes helaas...
Alvast bedankt voor de hulp!
VirtueMart 3.0.6
Joomla! 2.5.28 (ik moet bij deze versie blijven ivm mijn payment provider)
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
De afbeelding zelf bevindt zich in \images\stories\virtuemart\product, so far so good, maar ik wil er een .PNG van maken ipv .JPG omdat ik transparency nodig heb... en dan komt het, ik moet dan in een bestand aangeven dat het .PNG moet aanroepen ipv de andere afbeelding... maar in welk bestand??? Ik heb al wat fora afgestruind, maar zonder succes helaas...
Alvast bedankt voor de hulp!
VirtueMart 3.0.6
Joomla! 2.5.28 (ik moet bij deze versie blijven ivm mijn payment provider)
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- jelly
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
03 mrt 2015 17:25
Voor zover ik weet heeft VM standaard geen afbeelding voor het winkelwagentje. Het bestand dat je noemt, wordt wel gebruikt in de demo-installatie van VM voor bepaalde parentprodukten. Heb je een aparte module geïnstalleerd voor je winkelwagentje?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
26 mrt 2015 15:00
Dat klopt, ik heb ook de demo-installatie geinstalleerd. Vond ik wel een keer fijn om te kijken of er nog wat nieuws bijgekomen is wat ik nog niet opgemerkt had. In mijn oude webshop had ik een winkelwagentje die mooi paste bij de kleuren van de website en het logo, die wil ik graag weer gebruiken.
- jelly
- Bekend met Joomla!NL
26 mrt 2015 18:49
Wat gebruikte je daar dan? Kan zijn dat VM 1, dat standaard had, maar daarna in ieder geval niet meer, dus dan moet het een externe extensie geweest zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 apr 2015 15:39 - 16 apr 2015 15:39
Hmm, oke, je laat een lichtje bij me branden .
Ik moet op zoek naar waar ik dat winkelwagentje kan/moet toevoegen in de Shopping Cart module...
Ik moet op zoek naar waar ik dat winkelwagentje kan/moet toevoegen in de Shopping Cart module...
- jelly
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.704 seconden