Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Meer space tussen cart items
Meer space tussen cart items
23 mrt 2015 08:49 - 23 mrt 2015 08:50
Als eerste wil ik zeggen dat dit forum echt geweldig is! Het bulkt van oplossingen waar ik tot nu toe al heel veel aan gehad heb. Mocht het er niet tussen staan werd mijn vraag altijd binnen een dag al beantwoord. Dikke pluim!!!!
Toch heb ik weer een vraag waar ik even niet meer mee uit kom. Het werd gisterennacht 3 uur voor me en ik ben er maar mee gestopt. Het probleem(pje) zit 'm in de checkout van www.uniekestickers.nl .
De button "opslaan zit nu onder het invoerveld van de kortingscode. Deze wil ik er graag naast hebben en dan ook ipv "opslaan" de tekst "invoeren".
Tot slot krijg ik het niet voor elkaar om tussen de kortingscode, PostNL en iDeal extensie meer ruimte te creëeren. Het zit nu wel erg dicht op elkaar gepropt.
Heeft iemand een suggestie / oplossing? Dank dank dank
Toch heb ik weer een vraag waar ik even niet meer mee uit kom. Het werd gisterennacht 3 uur voor me en ik ben er maar mee gestopt. Het probleem(pje) zit 'm in de checkout van www.uniekestickers.nl .
De button "opslaan zit nu onder het invoerveld van de kortingscode. Deze wil ik er graag naast hebben en dan ook ipv "opslaan" de tekst "invoeren".
Tot slot krijg ik het niet voor elkaar om tussen de kortingscode, PostNL en iDeal extensie meer ruimte te creëeren. Het zit nu wel erg dicht op elkaar gepropt.
Heeft iemand een suggestie / oplossing? Dank dank dank
- Ties79
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
23 mrt 2015 10:20 - 23 mrt 2015 10:21
Dank je wel voor het compliment!
Tekst kan je aanpassen met een taaloverride.
Opmaak:
Tekst kan je aanpassen met een taaloverride.
Opmaak:
Code:
.sectiontableentry2 .coupon {
display: inline-flex;
}
.cart-summary td {
padding-top: 5px;
padding-bottom: 5px;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Ties79
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
23 mrt 2015 10:51
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.638 seconden