Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Element Style
Element Style
12 aug 2015 15:03 - 12 aug 2015 15:08
Ik heb een Joomla site in combinatie met een webshop in Mijoshop. Nu wil ik een aanpassing doen bij het bestelde aantal. Maar als ik via inspect Element kijk dan krijg ik element Style te zien. Ik weet dat als ik daar de 30px verander in 50px dat de kolom breder wordt en het aantal beter te zien is maar ik kan het in de template nergens vinden. Ook heb ik alle php van de shop bekeken maar ik kan het niet vinden. Wie kan mij daar bij helpen. In de bijlage zit een afbeelding van hetgeen wat ik bedoel.
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Ricca
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Element Style
12 aug 2015 15:14 - 12 aug 2015 15:14
Dat zal ergens in een php bestand moeten zitten (ik heb geen ervaring met mijoshop), maar je zou ook dit toe kunnen voegen aan je css:
Code:
.cart input[type="text"] {
padding: 0px;
text-align: center;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Element Style
12 aug 2015 15:36
Dank je wel voor je antqwoord Astrid maar dit werkt helaas nietof ik heb het in de verkeerde css gezet.
- Ricca
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Element Style
12 aug 2015 15:41
Het staat in geen enkel css bestand zo te zien. Het handigste is om dit soort aanpassingen in je template.css te zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.687 seconden