Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Afbeelding buiten kader
Afbeelding buiten kader
19 nov 2015 22:14
Ik ben nog steeds aan het stoeien met de
webwinkel
, nu heb ik weer een probleempje.
Op de een of andere manier wordt bij mijn top 10 artikelen onderaan de pagina een van de afbeeldingen te groot weergegeven.
Normaal worden dee afbeeldingen toch automatisch weer "ge-resized"?
Op de een of andere manier wordt bij mijn top 10 artikelen onderaan de pagina een van de afbeeldingen te groot weergegeven.
Normaal worden dee afbeeldingen toch automatisch weer "ge-resized"?
- RensvN
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Afbeelding buiten kader
20 nov 2015 13:20
Zou kunnen dat het komt doordat je spaties in je afbeeldingsnaam hebt staan.
Heb je de mobiele weergave al eens getest van deze template? Alle thumbnails "vliegen" naar boven in het scherm.
Heb je de mobiele weergave al eens getest van deze template? Alle thumbnails "vliegen" naar boven in het scherm.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Afbeelding buiten kader
20 nov 2015 15:15 - 20 nov 2015 15:16
Dat van die thumbnails die naar boven schieten dat zie ik ook maar ik dacht dat het weer aan mijn telefoon lag.
Ik gebruik namelijk een Windows phone en hiermee heb ik al eerder problemen gehad met deze template, zie dit topic.
Dit zal ook wel weer veroorzaakt worden door deze template denk ik?
Ondertussen wel erg veel problemen met JSN Pixel, met de andere JSN template nooit gehad vreemd genoeg
Ik gebruik namelijk een Windows phone en hiermee heb ik al eerder problemen gehad met deze template, zie dit topic.
Dit zal ook wel weer veroorzaakt worden door deze template denk ik?
Ondertussen wel erg veel problemen met JSN Pixel, met de andere JSN template nooit gehad vreemd genoeg
- RensvN
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Afbeelding buiten kader
20 nov 2015 16:14Daarom geeft ik het maar even aan. En het ligt niet aan je telefoon hoor. Verklein je browserscherm maar eens:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.636 seconden