Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost VMonepage popup verdwijnt achter main-menu
VMonepage popup verdwijnt achter main-menu
04 feb 2016 10:20
In
deze webwinkel
heb ik VMonepage geïnstalleerd om de checkout wat overzichtelijker te maken, echter heb ik hierbij een probleempje.
Wanneer ik bijvoorbeeld mijn betaalmethode wil veranderen dan verschijnt er een pop-up scherm, echter wordt dit scherm achter mijn menu item weergegeven.
Wanneer ik naar beneden scrol gaat het scherm mee maar ik heb liever dat deze pop-up standaard voor mijn menu wordt weergegeven.
De template die ik gebruik is overigen JSN-Pixel Pro
Wanneer ik bijvoorbeeld mijn betaalmethode wil veranderen dan verschijnt er een pop-up scherm, echter wordt dit scherm achter mijn menu item weergegeven.
Wanneer ik naar beneden scrol gaat het scherm mee maar ik heb liever dat deze pop-up standaard voor mijn menu wordt weergegeven.
De template die ik gebruik is overigen JSN-Pixel Pro
- RensvN
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
04 feb 2016 11:08
Komt door je z-index
Code:
.opg-modal {
z-index: 5000;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 feb 2016 11:11
Bedankt, maar hoe/ waar kan ik dit oplossen ?
- RensvN
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
04 feb 2016 11:12
Door die regel toe te voegen aan je custom.css en de z-index te verhogen. Lijkt me logisch.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.653 seconden