Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Related Categories verwijderen - Virtuemart
Related Categories verwijderen - Virtuemart
08 aug 2016 01:30 - 08 aug 2016 06:53
Hallo,
Als ik op mijn webshop een product open heb ik beneden aan de pagina Verwante Categorieën/ Related catergories staan (#tab3). Deze zou ik graag verwijderen omdat deze geen meerwaarde heeft voor de webshop.
Weet iemand waar je dit kunt vinden?
Edit Romke: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Als ik op mijn webshop een product open heb ik beneden aan de pagina Verwante Categorieën/ Related catergories staan (#tab3). Deze zou ik graag verwijderen omdat deze geen meerwaarde heeft voor de webshop.
Weet iemand waar je dit kunt vinden?
Edit Romke: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- jesper.v.meijel
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
08 aug 2016 11:30
Ik denk dat dat door een override van je template komt. Je kunt dat heel snel zien door de map com_virtuemart in de map /html van je template even tijdelijk te hernoemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 aug 2016 13:32
Hallo Astrid,
Dank voor je reactie, ik zie het inderdaad. Als ik deze wijzig dan krijg ik niet de opmaak zoals voorheen. Maar dan krijg ik wel deze categorieën nog te zien. Echter heb ik geen idee waar deze te wijzigen.
Dank voor je reactie, ik zie het inderdaad. Als ik deze wijzig dan krijg ik niet de opmaak zoals voorheen. Maar dan krijg ik wel deze categorieën nog te zien. Echter heb ik geen idee waar deze te wijzigen.
- jesper.v.meijel
- Joomla!NL ontdekker
-
15 aug 2016 16:43
Hi,
Wat is de status van dit topic, is het opgelost?
Zo ja, dan kun je na het terugkoppelen(graag met jouw oplossing) je topic zelf sluiten. Zo nee, geef dan aan wat er niet lukt en verduidelijk eventueel de huidige situatie. Als je besloten hebt om het totaal anders te doen, kan je dat ook aangeven. Geef in dat geval dan ook even aan of het topic gesloten kan/mag worden.
Wat is de status van dit topic, is het opgelost?
Zo ja, dan kun je na het terugkoppelen(graag met jouw oplossing) je topic zelf sluiten. Zo nee, geef dan aan wat er niet lukt en verduidelijk eventueel de huidige situatie. Als je besloten hebt om het totaal anders te doen, kan je dat ook aangeven. Geef in dat geval dan ook even aan of het topic gesloten kan/mag worden.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
15 aug 2016 20:41
Opgelost: HTML van template aangepast
- jesper.v.meijel
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.742 seconden