Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Klantvelden uit Joomla kern blijken niet verplicht?
07 aug 2014 12:54
Ja deze zijn hetzelfde (zie bijlage). Maar toch kan er een account aangemaakt worden zonder wachtwoord op te geven. Bovendien wordt deze alsnog meegestuurd.
- Valk
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
07 aug 2014 13:07
Klopt. Dus ergens iets niet goed met je template.
Hier
werkt het namelijk wel zoals het moet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 aug 2014 13:11
Ja dat kopt. Alleen deze wil ik niet gebruiken omdat je dan 2 verschillende registratieformulieren hebt. Ik dacht ook alle links naar dit formulier te hebben verwijderd...
- Valk
- Bekend met Joomla!NL
07 aug 2014 13:26 - 07 aug 2014 13:27
Was ook alleen maar een poging om de oorzaak van het probleem te achterhalen. Je moet die ook niet gebruiken. Heb je al eens gekeken wat er gebeurt als je een standaard template als default zet of alle VM overrides van je template even te renamen (com_virtuemart naar com_virtuemart_org bijvoorbeeld).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 aug 2014 14:03
Oke, ik dacht misschien een link gemist te hebben. Ik zal deze beide opties ook eens proberen. Ik heb inmiddels al een topic gemaakt bij de template provider, maar een antwoord wil helaas wel eens op zich laten wachten.
Als ik van template wissel is er hetzelfde probleem. wachtwoord nog altijd niet nodig. Waar ik de VM Overides kan aanpassen kan ik niet vinden.
Als ik van template wissel is er hetzelfde probleem. wachtwoord nog altijd niet nodig. Waar ik de VM Overides kan aanpassen kan ik niet vinden.
- Valk
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.660 seconden