Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

webshop

webshop

13 dec 2014 11:23 - 13 dec 2014 11:31
#1
Dag,

Welke software stellen jullie voor.
We hebben 100 tal gin in de winkel, we zouden deze graag in een soort webshop plaatsen zodat de mensen deze kunnen bestellen, reserveren. Indien mogelijk zouden we graag een mail kunnen versturen als de bestelling klaar staat zodat deze kan worden opgehaald en in de winkel betaald. Het is niet de bedoeling flessen te versturen. Gewoon simpel, mensen moeten kunnen hun gegevens geven, de bestelling aanvinken, eventueel zien of er stock is en prijs en versturen. Als de doos klaar staat willen we mail kunnen terug sturen dat het kan opgehaald worden.

installatron in mij hosting heeft deze: magento, prestashop, abantechart, cubecart, opencart, oscomerce, webid, zen cart.

wat denken jullie
Laatst bewerkt 13 dec 2014 11:31 door jantje38.
  • jantje38
  • jantje38's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 70

webshop

13 dec 2014 12:19 - 13 dec 2014 12:36
#2
Je noemt nu allemaal losse webshopprogramma's die niets met Joomla te maken hebben. Er zijn ook webshopextensies voor Joomla zoals Mijoshop , Hikashop en Virtuemart (gratis). Zelf gebruik ik Mijoshop.
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 13 dec 2014 12:36 door Peter.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 2826

webshop

13 dec 2014 12:45
#3
ok, ik ga virtuemart proberen
  • jantje38
  • jantje38's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 70

webshop

29 dec 2014 12:12
#4
Virtuemart heeft net een nieuwe versie:
www.joomlavirtuemartideal.nl/artikelen/4...inkels-voor-joomla-3

Maar lees hier onderaan waarom ik HikaShop adviseer:
www.joomlavirtuemartideal.nl/artikelen/4...mart-2-0-of-hikashop

Vooral als je met een nieuwe webwinkel begint zou ik even goed naar HikaShop kijken.
iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950

webshop

30 dec 2014 20:28
#5
100 % mee eens.

Ik ben uit pure frustratie gestopt met VM. Gebrekkig in features. GEEN support en toen versie 2 werd gereleased werden electronic goods niet ondersteund. Men kon niet eens aangeven wanneer dat wel mogelijk zou worden. Geen idee of het nu al wordt ondersteund.

Hikashop daarentegen. Veel mogelijkheden. Goede support; een vraag wordt zo mogelijk nog dezelfde dag beantwoord. Heel betaalbaar. Ik vraag me zelfs af hoe ze zoveel voor zo weinig kunnen leveren.
Het wordt nog beter.....ze denken echt met je mee. Ik had wat wensen die niet standaard in hun pakket zaten. Ze hebben voor mij een paar uitstekend werkende aanvullende plugins geschreven. Heel betaalbaar, snel en weer uitstekende support.

My 2 cts

Sjaak

webshop

08 jan 2015 09:32
#6
Bedankt voor je reactie Sjaak, altijd goed om te horen wat anderen denken :-)
iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950

webshop

08 jan 2015 21:51
#7
Hoi

Zelf werk ik veel met Hikashop, heb het wel eens geprobeerd met VM maar helaas net als Sjaak boer soms kom je niet verder en de oplossing komt niet zo snel aan een goed eind..

Groetjes, Alje
  • Keizerman
  • Keizerman's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 89
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.806 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie