Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Virtuemart laat geen producten zien
Virtuemart laat geen producten zien
02 jan 2016 16:52
Hoi,
Sinds 1 a 2 weken laat virtuemart geen producten meer zien op mijn website.
Het enigste wat ik nog heb gedaan is de nieuwste update van joomla. Maar daar kan het denk ik niet aanliggen.
Heeft misschien iemand anders nog een paar tips.
mijn website
Sinds 1 a 2 weken laat virtuemart geen producten meer zien op mijn website.
Het enigste wat ik nog heb gedaan is de nieuwste update van joomla. Maar daar kan het denk ik niet aanliggen.
Heeft misschien iemand anders nog een paar tips.
mijn website
- djjerom
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
03 jan 2016 10:08
Dan heb je denk ik iets in de configuratie veranderd. Loop al je instellingen nog eens na. Eerste waar ik aan denk is de instelling voor het tonen van artikelen die niet op voorraad zijn, maar dat is echt een gok.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 jan 2016 19:26
Ik heb een paar schermafbeeldingen gemaakt van de instelling zoals ik ze heb staan.
Volgens horen ze ook zo te staan zodat ik de artikelen kan zien.
Bedankt voor de reactie
Volgens horen ze ook zo te staan zodat ik de artikelen kan zien.
Bedankt voor de reactie
- djjerom
04 jan 2016 09:07 - 04 jan 2016 09:13
Ik heb net even de foutmeldingen aangezet en dan krijg ik de volgende meldingen te zien.
Bericht
Edit Romke: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Bericht
vmdebug $siteLang: nl-NL self::$vmlangSef: self::$_jpConfig->lang nl_nl DefLang nl_nl
vmdebug vmTime: time to load config: 0.0354030132293701
vmdebug Start used Ram 4M
vmdebug getVendorId normal shopper
vmdebug vmTime: sortSearchQuery products: 0.253664016723633
vmdebug Created new cart
vmdebug vmTime: vm view Finished task : 0.851843118667603
vmdebug End used Ram 6.75M
vmdebug Peak memory peak 6.75M
vmdebug Going to set core fields unrequired
vmdebug Created new Calculator Instance
vmdebug vmTime: Time consumed for shipment/payment plugins: 0.071491003036499
Edit Romke: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- djjerom
04 jan 2016 15:07
Dat zijn gewoon meldingen en daar zie ik niets vreemds aan. Aan je configuratie zo ook niet overigens, behalve dat je veilig pad niet veilig is, maar dat heeft niets met je probleem te maken.
Ik neem aan dat al je artikelen ook gepubliceerd zijn en toegewezen zijn aan de juiste categorieën? En dat je een menu-item van het type Virtuemart Standaard Layout hebt?
Ik neem aan dat al je artikelen ook gepubliceerd zijn en toegewezen zijn aan de juiste categorieën? En dat je een menu-item van het type Virtuemart Standaard Layout hebt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
05 jan 2016 10:49
Ja dit heb ik allemaal goed staan.
Ik heb zo ook geen idee waar het aan ligt
Ik heb zo ook geen idee waar het aan ligt
- djjerom
05 jan 2016 12:35
Ik begrijp het ook niet. Heb je VM en de AIO al een keer opnieuw geinstalleerd? Of anders misschien bij Gereedschap - Update/Migratie de optie Installeer tabellen of indien noodzakelijk deze bijwerken een keer kiezen?
Maak wel eerst een backup van je site voor de zekerheid.
Maak wel eerst een backup van je site voor de zekerheid.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
06 jan 2016 11:11
Ja dat heb ik ook al gedaan.
Ik heb het voor de zekerheid nog een keer gedaan maar helaas zonder resultaat.
Ik heb het voor de zekerheid nog een keer gedaan maar helaas zonder resultaat.
- djjerom
06 jan 2016 11:21
Kan het zijn dat je de website taal anders heb ingesteld
Heb soort gelijk probleem gehad maar als ik dus bij Extensies Taalbeheer de taalinstellingen op Engels als default zet zowel bij front als back side en inhoud ook dan komt alles weer terug .
(Wel ook daarna even bij onderhoud wis cache uitvoeren)
dus mogelijk da je daar eens een testje mee kan doen ?
Heb soort gelijk probleem gehad maar als ik dus bij Extensies Taalbeheer de taalinstellingen op Engels als default zet zowel bij front als back side en inhoud ook dan komt alles weer terug .
(Wel ook daarna even bij onderhoud wis cache uitvoeren)
dus mogelijk da je daar eens een testje mee kan doen ?
- Leen2012
06 jan 2016 13:16
Ik heb het net getest maar helaas ook zonder resultaat.
Misschien wil iemand even in mijn backend kijken. Want het kan natuurlijk ook zijn dat ik nu iets over het hoofd zie?
Misschien wil iemand even in mijn backend kijken. Want het kan natuurlijk ook zijn dat ik nu iets over het hoofd zie?
- djjerom
06 jan 2016 13:21
Lijkt me ook sterk dat dat de oorzaak is. Stuur me maar even een PM met je inloggegevens.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
06 jan 2016 15:48
Schiet mij maar lek! Ik vond het al vreemd en kon zo ook niets vinden. Klein foutje met inhoudstaal, maar dat verhielp het probleem ook niet. Overigens wel handig als je meldingen krijgt om daar even naar te kijken.
Het lijkt een probleem op serverniveau te zijn, maar ik zou zo niet weten wat. Ik wilde je site niet om zeep helpen, dus heb even Akeeba geinstalleerd en een backup gemaakt en die bij mij lokaal geinstalleerd zodat ik rustig kon testen. Wat blijkt: bij mij lokaal werkt je site gewoon perfect en krijg ik alle producten te zien.
De server is wel drama traag overigens, maar dat zou niet de oorzaak kunnen zijn. Ik adviseer je toch om even contact met je hoster op te nemen.
Het lijkt een probleem op serverniveau te zijn, maar ik zou zo niet weten wat. Ik wilde je site niet om zeep helpen, dus heb even Akeeba geinstalleerd en een backup gemaakt en die bij mij lokaal geinstalleerd zodat ik rustig kon testen. Wat blijkt: bij mij lokaal werkt je site gewoon perfect en krijg ik alle producten te zien.
De server is wel drama traag overigens, maar dat zou niet de oorzaak kunnen zijn. Ik adviseer je toch om even contact met je hoster op te nemen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.705 seconden