Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Tekst in custom_text_input wordt niet opgeslagen

Tekst in custom_text_input wordt niet opgeslagen

01 mrt 2012 21:44
#1
Hi,

hopelijk heeft iemand hier het wel werkend gekregen. Tijdje terug heb na een tip van hier de AIO geinstalleerd en ben ik aan de slag gegaan. Site is ver klaar, het belangrijkste alleen dat nog niet werkt zijn de tekst-velden bij de producten. Bij een aantal van de producten is het de bedoeling dat je zelf de afmetingen in kunt voeren uit een aantal lijstjes kunt selecteren. Dat laatste werkt perfect, alleen de tekstvelden niet.
Ik heb dus die Custom_text_input gebruikt. Die staat ook op het scherm. Als je zo'n vakje invult en je voegt het toe aan je winkelwagen, dan komen de ingevulde waarden daar ook in de productomschrijving te staan. Helaas bij de tekstvelden zonder naam van het veld. Als je het vervolgens definitief bestelt, dan wordt niet de ingetypte waarde naar de database weggeschreven, maar het field_id als waarde! Dus kan ik nooit meer terugvinden welke afmetingen de klant heeft ingevoerd.

Heeft iemand de custom_text_input werkend in zijn/haar shop? Dus niet alleen op het scherm, maar dat je ook de waardes daadwerkelijk terug ziet in je bestelling, inclusief de veldnaam?
Discussie gesloten.
  • vigier
  • vigier's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 13
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.718 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie