Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Verwante producten naast elkaar krijgen

Verwante producten naast elkaar krijgen

29 mrt 2012 17:38
#1
Zojuist heeft Astrid een onderwerp gesloten die nog niet gesloten was aangezien ik zelf met hetzelfde probleem zit en hier net op gereageerd, dus bij deze nogmaals een nieuw onderwerp.

Ik mij af of iemand er achter is gekomen hoe ik de 'verwante' producten naast elkaar kan zetten i.p.v. onder elkaar zoals nu standaard staat. Dit zelfde gebeurd ook met de 'verwante categorieën'.

Alvast bedankt :).
Discussie gesloten.
  • JenB
  • JenB's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 11

Verwante producten naast elkaar krijgen

29 mrt 2012 18:33
#2
Lees hier de oplossing

Het is dus een CSS oplossing.

Als je er niet uitkomt, vermeldt dan een link naar je probleem. Dan kunnen we meekijken.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Verwante producten naast elkaar krijgen

29 mrt 2012 19:31
#3
Heel erg bedankt! Dat heeft geholpen, ik moest wat meer aanpassen in het CSS script (.product-related-products, .product-related-categories{border-top:solid #ccc 1px;padding-bottom: 110px;}) wat daar net boven stond om het netter te krijgen (padding-bottem stond op 10px).

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden :).
Discussie gesloten.
  • JenB
  • JenB's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 11
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.854 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie