Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
veilig pad is fout
veilig pad is fout
11 okt 2012 10:43
in configuratie zegt ie:
Waarschuwing, de Veilig pad is FOUT, vanwege veiligheidsredenen is het zeer belangrijk een map aan te maken in een pad dat niet via een URL toegankelijk is, maak daarin ook een map 'Facturen' om de gevoelige gegevens veilig in op te slaan. Voor uw systeem stellen wij als pad voor vmfiles/Facturen/
waar zal ik deze map moeten plaatsen?
Waarschuwing, de Veilig pad is FOUT, vanwege veiligheidsredenen is het zeer belangrijk een map aan te maken in een pad dat niet via een URL toegankelijk is, maak daarin ook een map 'Facturen' om de gevoelige gegevens veilig in op te slaan. Voor uw systeem stellen wij als pad voor vmfiles/Facturen/
waar zal ik deze map moeten plaatsen?
- reflo66
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
veilig pad is fout
11 okt 2012 13:24
Hallo reflo66,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
VM geeft een langer pad aan (een complete url) en dat is exact het pad waar je die map aan moet maken.stellen wij als pad voor vmfiles/Facturen/
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- reflo66
- Nieuw op Joomla!NL
veilig pad is fout
11 okt 2012 23:10
Het veilige pad is een stap hoger dan je Joomla root
Als je per FTP naar je bestanden van Joomla gaat, dan dus één stap terug gaan; daar maak de de map vmfiles en daarin de map facturen aan
Het is dus juist GEEN URL!
Als je per FTP naar je bestanden van Joomla gaat, dan dus één stap terug gaan; daar maak de de map vmfiles en daarin de map facturen aan
Het is dus juist GEEN URL!
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
veilig pad is fout
15 okt 2012 09:11
ik heb een map gemaakt onder htdocs bijvoorbeeld, maar zie geen resultaat
- reflo66
- Nieuw op Joomla!NL
veilig pad is fout
15 okt 2012 18:16
Mag VM in de map vmfiles schrijven?
en in de map vmfiles/facturen ook op schrijfbaar zetten.
en in de map vmfiles/facturen ook op schrijfbaar zetten.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
veilig pad is fout
30 okt 2012 21:04
Hoi Anne,
Ook ik zit met dit probleem. Ik heb VM draaien op een subdomein, en ik krijg ook de melding dat het pad fout is. Ik heb ook al diverse mappen gemaakt....
In public_html, erboven...ik zie het niet meer.
ratar
Ook ik zit met dit probleem. Ik heb VM draaien op een subdomein, en ik krijg ook de melding dat het pad fout is. Ik heb ook al diverse mappen gemaakt....
In public_html, erboven...ik zie het niet meer.
ratar
- Ratar
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
veilig pad is fout
31 okt 2012 20:39
Als je Virtuemart in een subdomein hebt geplaatst dn is het veilige pad één stap hoger = in je hoofddomein
groetjes,
Anne
Anne
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.775 seconden