Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Klant moet tekst kunnen toevoegen aan een product
Klant moet tekst kunnen toevoegen aan een product
24 dec 2011 03:12
Bij een Virtuemart 2 (Joomla 1.7) wil ik graag dat klanten zelf een tekst en een datum kunnen invoeren bij een product. Ik heb dit geprobeerd met de plugin VM Customer Text Input. Ik dacht dat ik hier de size kon opgeven, maar daar maakt VM een prijs van. Heeft iemand een idee hoe dit valt op te lossen.
Groet, Andre
Groet, Andre
- Raw
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
24 dec 2011 12:18
Voor 1.1 was hier een leuke extensie voor, maar die is er bij mijn weten nog niet voor 2.0. Zijn het een beperkt aantal kleuren?
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
24 dec 2011 12:46
Nee het gaat niet om kleuren. Een klant moet een tekst kunnen invoeren die op een bon wordt geprint en de klant moet een datum opgeven wanneer hij een product wil afhalen.
Ik dacht dat het zou moeten kunnen met de plugin VM Customer Text input?
Groet, Andre
Ik dacht dat het zou moeten kunnen met de plugin VM Customer Text input?
Groet, Andre
- Raw
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
24 feb 2012 21:43
Beetje oud topic, maar toch. Dat kan inderdaad. Die moet je installeren vanuit "com_virtuemart_ext_aio_2.0.1.N" (of welke versie je dan ook hebt).
Als je hem geinstalleerd hebt: Ga naar Producten --> Aangepaste velden. Maak daar een nieuwe aan en selecteer als type "Plugins". Vervolgens krijg je onderin een dropdownbox erbij waar je die Customer Text Input kunt selecteren. Vul de rest in en sla hem op. Ga dan naar het product waar je het veld aan toe wil voegen. Onderin die pagina kun je dan in de dropdownbox van "Aangepast veld type" jouw aangepast veld selecteren. Voila!
Het enige probleem dat ik er zelf nog mee heb is dat de weergave ervan er niet uit ziet. Hij zet de editbox verkeerd t.o.v. het label en vervolgens komt er "Prijs: : Geen" half door de editbox heen te staan. Ik ben er zelf nog niet aan uit hoe ik dat kan fixen...
Als je hem geinstalleerd hebt: Ga naar Producten --> Aangepaste velden. Maak daar een nieuwe aan en selecteer als type "Plugins". Vervolgens krijg je onderin een dropdownbox erbij waar je die Customer Text Input kunt selecteren. Vul de rest in en sla hem op. Ga dan naar het product waar je het veld aan toe wil voegen. Onderin die pagina kun je dan in de dropdownbox van "Aangepast veld type" jouw aangepast veld selecteren. Voila!
Het enige probleem dat ik er zelf nog mee heb is dat de weergave ervan er niet uit ziet. Hij zet de editbox verkeerd t.o.v. het label en vervolgens komt er "Prijs: : Geen" half door de editbox heen te staan. Ik ben er zelf nog niet aan uit hoe ik dat kan fixen...
- vigier
- Nieuw op Joomla!NL
30 mrt 2013 17:33
Goedemiddag,
In mijn oude webshop (VM 1.1. had de klant de optie om een naam / regel tekst toe te voegen aan hun bestelling /product. Nu gebruik ik VM 2.0.2 en Joomla 2.5.9 en ik kom er niet uit.
De plug-in die in dit onderwerp genoemd wordt kan ik nergens vinden / downloaden.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen?
Graag hoor ik jullie reactie.
Groeten,
Jean-Paul
In mijn oude webshop (VM 1.1. had de klant de optie om een naam / regel tekst toe te voegen aan hun bestelling /product. Nu gebruik ik VM 2.0.2 en Joomla 2.5.9 en ik kom er niet uit.
De plug-in die in dit onderwerp genoemd wordt kan ik nergens vinden / downloaden.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen?
Graag hoor ik jullie reactie.
Groeten,
Jean-Paul
- jppolfliet
- Joomla!NL ontdekker
30 mrt 2013 18:53
Artikelen - Speciale Velden - Nieuw. Kies in dropdown voor Plugin.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 mrt 2013 19:18
Hallo Astrid,
Het probleem is dat ik geen plug-in hiervoor heb en deze nergens kan vinden..
Groeten,
Jean-Paul
Het probleem is dat ik geen plug-in hiervoor heb en deze nergens kan vinden..
Groeten,
Jean-Paul
- jppolfliet
- Joomla!NL ontdekker
31 mrt 2013 10:40Welke versie gebruik je precies? De laatste is 2.0.20bNu gebruik ik VM 2.0.2
Heb je de aio ook geinstalleerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
02 apr 2013 15:01
Ik heb inderdaad 2.0.20b
aio is geïnstalleerd. (Als ik naar componenten ga staat er virtuemart-aio)
aio is geïnstalleerd. (Als ik naar componenten ga staat er virtuemart-aio)
- jppolfliet
- Joomla!NL ontdekker
02 apr 2013 18:25
Als de deze niet hebt, dan zou ik VM en aio een keer opnieuw installeren.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
02 apr 2013 18:37
Die plugins staat er... Maar verder komt er dan niets speciaals...
- jppolfliet
- Joomla!NL ontdekker
02 apr 2013 18:50
Het is opgelost. De plugin staat inderdaad onderin. (Waarschijnlijk overheen gekeken)
Is er ook een plugin te downloaden om een afbeelding bij een bestelling te uploaden?
Is er ook een plugin te downloaden om een afbeelding bij een bestelling te uploaden?
- jppolfliet
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.752 seconden