Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Korting per categorie vanaf bepaald bedrag
29 jan 2014 13:22
In de winkel wil ik korting geven op een bepaalde categorie vanaf een bepaald bedrag. Heb (voor mijn gevoel) alles geprobeerd; waardebonnen, rekenregels... nergens kan ik instellen dat dit geldt vanaf een bedrag van 20 euro. Weet iemand of dit mogelijk is en of dit aan te passen is.
- sieb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
29 jan 2014 13:56
Misschien dat iemand nog een idee heeft voor VM core, maar ik vind alleen een commerciële
extensie
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 jan 2014 14:49
Het is dus niet mogelijk binnen VM zelf. Aan een extensie had ik nog niet gedacht. Dank je wel Astrid.
- sieb
- Nieuw op Joomla!NL
29 jan 2014 17:41
Nee, voor zover ik weet niet. Maar ik weet ook niet alles.
Je kunt wel korting geven op een categorie. Dus alternatief zou zijn om de goedkopere producten in een andere categorie te zetten.
Je kunt wel korting geven op een categorie. Dus alternatief zou zijn om de goedkopere producten in een andere categorie te zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 jan 2014 19:14
Het gaat om een korting vanaf 20 euro in één categorie. M.a.w. bij besteding van 20 euro (of meer) ontvang je 20% korting. De korting geldt dan ook op de goedkopere artikelen.
- sieb
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden