Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Product-aantal zelf in te vullen
01 apr 2014 20:42
Is het mogelijk in VM2 het aantal van een product door de klant zelf in te vullen, ipv een dropdown? De klant zou de mogelijkheid moeten hebben er bijv. 33 te bestellen.
- eMGhi
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
02 apr 2014 11:29
Hoi eMGhi,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Uit je vraag maak ik op dat je nu geen veld "aantal" ziet? Dan ligt dat mogelijk aan je template.
Probeer met een standaard Joomla template of je dan wel meerdere aantallen kunt bestellen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Uit je vraag maak ik op dat je nu geen veld "aantal" ziet? Dan ligt dat mogelijk aan je template.
Probeer met een standaard Joomla template of je dan wel meerdere aantallen kunt bestellen.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
02 apr 2014 14:06
Dank je wel voor je welkom
Ik zie wel het aantal bij de productdetails en deze zijn ook te verhogen, maar dat gaat via een dropdown menu.
Echter is het de bedoeling dat er een soort tekstveld komt waar de klant een eigen voor keur kan invullen.
Van bepaalde artikelen kan men er bijv. 3 maar ook 300 bestellen, maar om al die speciale velden aan te maken is niet te doen en ook niet echt klantvriendelijk.
Dus zou men het zelf in moeten kunnen geven.
Ik zie wel het aantal bij de productdetails en deze zijn ook te verhogen, maar dat gaat via een dropdown menu.
Echter is het de bedoeling dat er een soort tekstveld komt waar de klant een eigen voor keur kan invullen.
Van bepaalde artikelen kan men er bijv. 3 maar ook 300 bestellen, maar om al die speciale velden aan te maken is niet te doen en ook niet echt klantvriendelijk.
Dus zou men het zelf in moeten kunnen geven.
- eMGhi
- Nieuw op Joomla!NL
02 apr 2014 14:08
Ik sluit me aan bij Anne: het ligt waarschijnlijk aan je template.
Ik heb begin maart een webshop opgeleverd en daar kun je bij de artikelen handmatig een getal invullen. Niet met een step-down menu.
Toch maar een andere template proberen?!?
Ik heb begin maart een webshop opgeleverd en daar kun je bij de artikelen handmatig een getal invullen. Niet met een step-down menu.
Toch maar een andere template proberen?!?
- David
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
02 apr 2014 14:23
Okay, maar hoe stel ik dat met speciale velden dan in? Gewoon het standaard geeft het + en - menu.
- eMGhi
- Nieuw op Joomla!NL
02 apr 2014 14:50
Hoe bedoel je speciale velden?
Als je een goede template hebt, kun je op de plaats waar het getal nu staat naast (of bij) het artikel klikken en daar een willekeurig getal invoeren. Daar hoef je geen speciale velden voor te maken.
De + en - staat er gewoon bij en kun je gebruiken om handmatig het aantal te verhogen.
Als je een goede template hebt, kun je op de plaats waar het getal nu staat naast (of bij) het artikel klikken en daar een willekeurig getal invoeren. Daar hoef je geen speciale velden voor te maken.
De + en - staat er gewoon bij en kun je gebruiken om handmatig het aantal te verhogen.
- David
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
Tijd voor maken pagina: 0.893 seconden