Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Mengeling van Engels en Nederlands

Mengeling van Engels en Nederlands

29 feb 2012 22:51
#1
Hallo,

Na me suf te hebben gezocht op internet en boekwerken kom ik niet uit het volgende :

bij het bevestigen van orders krijgt de klant een email, in de opmerking van de mail staat een engels-talig bevestigingstest. Wordt deze mail geopend staat bijv. Ordernummer> Order Number en factuur aan staat dan BILL TO.
De NAW gegevens staan daartegen wel weer in het Nederlands. Tevens zijn de letters veel te groot waardoor alles rommelig overkomt

Hetzelfde kom ik dus ook tegen in de Back-facturatie, alleen daar staat ook nog Invoice boven. Bij het "bedankt voor uw bestelling" staat tevens Engels en Nederlands door elkaar heen.
Bedankt voor uw bestelling!

Payment method Contant bij afhalen
U krijgt bericht als de bestelling gereed is.
Order Number 371e01
Amount € 65,06

Waar kan ik het nu vinden om de teksten en evt. lettergrootte aan te passen in ons eigen taaltje.

Alvast bedankt voor de reactie('s)

Met vriendelijke groet,
Fred
  • fnuus
  • fnuus's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 85

Mengeling van Engels en Nederlands

01 mrt 2012 11:24
#2
Als ik het goed heb is er nog geen volledige vertaling van VM 2.0.2 (ga er van uit dat je daar mee werkt).

wat je kan doen is in het engelse taal bestand de regels opzoeken en deze vervolgens in het nederlandse taalbestand zetten en vertalen. Of wachten tot er een volledige nederlandse versie is.

De instellingen in lettergrotes vind je in de view (template) bestanden van Virtuemart en de CSS bestanden van Virtuemart.
  • ekkie
  • ekkie's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 98
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.080 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie