Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Virtuemart 2 modules zoals search, waar te vinden?

Virtuemart 2 modules zoals search, waar te vinden?

21 mrt 2012 19:32
#1
Hallo allemaal, ik ben bezig met Virtuemart 2 in Joomla 2.5. Het valt me nu pas op dat bij het uitpakbestand van Virtuemart, niet de modules zitten, zoals bij de oude Virtuemart wel het geval is. Ik heb nu gezocht op de Virtuemart site en ook in de Joomla extensions directory, maar ik kan nog bar weinig vinden.

Ik zoek vooral een zoekmodule voor Virtuemart, mag vrij basic zijn. Ik heb zelf alleen een paar commerciële gevonden, maar ik kan eigenlijk niet geloven dat er geen basic, standaard zoekmodule is. Weet iemand hoe dit zit? Zie ik iets over het hoofd? Heeft iemand tips?
Discussie gesloten.
  • jeetjezeg
  • jeetjezeg's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10

Virtuemart 2 modules zoals search, waar te vinden?

21 mrt 2012 20:14
#2
Heb je het VirtueMart aio pakket ook geïnstalleerd?
Discussie gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Virtuemart 2 modules zoals search, waar te vinden?

21 mrt 2012 20:19
#3
Nu wel, en daar zaten inderdaad de modules in! Had er geen idee van eerlijk gezegd... :oops: bedankt!
Discussie gesloten.
  • jeetjezeg
  • jeetjezeg's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.968 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie