Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
'Terug naar: webwinkel home' button werkt niet (2.0.8e)
25 jul 2012 16:25 - 25 jul 2012 16:29
Ik kan erop klikken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Iemand?
Kan ik de knop ook ergens verwijderen?
Bedankt voor reacties!
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Ik kan erop klikken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Iemand?
Kan ik de knop ook ergens verwijderen?
Bedankt voor reacties!
- ronorw
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
25 jul 2012 20:45
Hoi,
Misschien handig als je een link van je website plaatst.......
greetz
ratar
Misschien handig als je een link van je website plaatst.......
greetz
ratar
- Ratar
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
25 jul 2012 20:49 - 25 jul 2012 20:50
Misschien dat je het zo wist...
De knop wordt door virtuemart toegevoegd.
solarcentrumnederland.nl/
gr
De knop wordt door virtuemart toegevoegd.
solarcentrumnederland.nl/
gr
- ronorw
- Joomla!NL ontdekker
-
25 jul 2012 21:09 - 25 jul 2012 21:09
Als ik er op klik, gebeurt er wel wat, namelijk de middelste kolom wordt leeg gemaakt.
Wat zou er op de homepage van de webwinkel moeten staan volgens jou?
Ik heb die knop trouwens niet in mijn webwinkel, dus het zal toch iets met instellingen te maken hebben.
Wat zou er op de homepage van de webwinkel moeten staan volgens jou?
Ik heb die knop trouwens niet in mijn webwinkel, dus het zal toch iets met instellingen te maken hebben.
- Betty
- Bezoeker
25 jul 2012 21:11
Pakket A staat op de homepage, dus dan zou het daar naartoe moeten gaan.
Ik heb die knop niet bedacht/toegevoegd. Ik zal nog eens goed kijken of ik in VM de knop kan verwijderen.
Ik heb die knop niet bedacht/toegevoegd. Ik zal nog eens goed kijken of ik in VM de knop kan verwijderen.
- ronorw
- Joomla!NL ontdekker
-
25 jul 2012 21:12
Off topic.... ik heb zelf ook een website met veel blauw en irriteerde me aan die groene bestelknop. Als ik jou was zou ik 'm dezelfde kleur geven als de menukoppen op je site.
- Betty
- Bezoeker
25 jul 2012 21:14
Ja, ook dat wil ik, maar hoe?
- ronorw
- Joomla!NL ontdekker
-
25 jul 2012 21:17
Virtuemart maakt volgens mij onderscheid tussen de homepage van je site en de homepage van je shop. Bij mijn site wordt de shop opgeroepen door een menukeuze en daarin heb ik de link naar de component opgenomen (VirtueMart » com_virtuemart_virtuemart_VIEW_DEFAULT_TITLE). Dan krijg je die link niet in je shop.
- Betty
- Bezoeker
25 jul 2012 21:18
Die menuknop kun je wijzigen in de css-file van VM. Zal even nakijken waar je die precies vindt en welke regel je moet hebben.
- Betty
- Bezoeker
25 jul 2012 21:29 - 25 jul 2012 23:31
Opmaak menuknop kun je wijzigen in het volgende bestand: /httpdocs/components/com_virtuemart/assets/css/vmsite-ltr.css.
Regel 51 moet je hebben:
Hierin zit een verwijzing naar backgrounds.png en die moet je vervangen door het bestand dat in de template van je site naar die blauwe kleur verwijst.
In mijn geval komt het er dan zo uit te zien:
Ik heb die -160px weggehaald, anders werd de knop toch nog door een andere kleur bedekt. En heb verder de breedte aangepast en het lettertype.
Zie www.bssennenhonden.nl/BSS_J17/index.php/...inkel-home-webwinkel
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen!
Regel 51 moet je hebben:
Code:
span.addtocart-button input.addtocart-button,span.addtocart-button input.notify-button{width:152px;background:#e8e8e8 url(../images/vmgeneral/backgrounds.png) top repeat-x;background-position:0 -160px;color:#fff;border:solid #00a000 1px;border-radius:4px;-webkit-border-radius:4px;-moz-border-radius:4px;font-size:14px;cursor:pointer;height:34px;text-align:center;letter-spacing:1px;padding:4px 5px;}
Hierin zit een verwijzing naar backgrounds.png en die moet je vervangen door het bestand dat in de template van je site naar die blauwe kleur verwijst.
In mijn geval komt het er dan zo uit te zien:
Code:
span.addtocart-button input.addtocart-button,span.addtocart-button input.notify-button{width:80px;background:#366672 url(http://www.mijnsite.nl/BSS_J17/templates/jv-framework/themes/jv-melody/css/colors/../../images/colors/lightblue/menu.jpg) top repeat-x;scroll 0 center #366672;background-position:0;color:#fff;border:solid #366672 1px;border-radius:4px;-webkit-border-radius:4px;-moz-border-radius:4px;font-family:arial narrow;font-size:12px;font-weight:bold;text-transform: uppercase;cursor:pointer;height:34px;text-align:center;letter-spacing:1px;padding:4px 5px;}
Ik heb die -160px weggehaald, anders werd de knop toch nog door een andere kleur bedekt. En heb verder de breedte aangepast en het lettertype.
Zie www.bssennenhonden.nl/BSS_J17/index.php/...inkel-home-webwinkel
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen!
- Betty
- Bezoeker
25 jul 2012 21:31
Hartstikke bedankt voor de knop uitleg.
Nu nog de button zien te wijzigen/verwijderen...
gr
Nu nog de button zien te wijzigen/verwijderen...
gr
- ronorw
- Joomla!NL ontdekker
-
25 jul 2012 21:36
Als je pakket A ook in een menu zet, net als pakket B en C en je laat in het hoofdmenu van je site het menu-onderdeel home verwijzen naar de component virtuemart (zoals ik 'm hierboven had aangegeven) zou je volgens mij verlost moeten zijn van die knop.
- Betty
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.711 seconden