Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Basis setup van VM
Basis setup van VM
26 mrt 2013 22:17
Hallo, ik heb even een probleempje.
Ik ben een nieuwe site aan het bouwen en daarvoor gebruik ik template SJ_Model van de firma smartaddons deze link daarop ben ik de winkel aan het inrichten (versie 2.0.20b).
nu krijg ik allerlei problemen met het positioneren van de modules. of het werkt niet, of ze staan op de verkeerde plaats of ik zie ze compleet niet.
is er een mogelijkheid om de winkel zo neer te zetten met "basic settings" maar dan zonder inhoud ?
kan er iemand anders even meekijken. de website is www.hethartendiefje.nl
ik snap er werkelijk niks meer van
Ik ben een nieuwe site aan het bouwen en daarvoor gebruik ik template SJ_Model van de firma smartaddons deze link daarop ben ik de winkel aan het inrichten (versie 2.0.20b).
nu krijg ik allerlei problemen met het positioneren van de modules. of het werkt niet, of ze staan op de verkeerde plaats of ik zie ze compleet niet.
is er een mogelijkheid om de winkel zo neer te zetten met "basic settings" maar dan zonder inhoud ?
kan er iemand anders even meekijken. de website is www.hethartendiefje.nl
ik snap er werkelijk niks meer van
- Cobraman
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Basis setup van VM
27 mrt 2013 09:12
Hallo Cobraman,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wat is precies je probleem met het positioneren van modules?
Heb je je vraag al neergelegd bij de makers? Het is een commerciële template, dus je hebt ook daar recht op ondersteuning.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wat is precies je probleem met het positioneren van modules?
Ligt een beetje aan je template. Als bijvoorbeeld ergens een script draait dat ervoor zorgt dat lege modules niet worden weergegeven, dan wordt het lastig. Maar volgens mij zou het wel kunnen werken als je de module titel in ieder geval toont.is er een mogelijkheid om de winkel zo neer te zetten met "basic settings" maar dan zonder inhoud ?
Heb je je vraag al neergelegd bij de makers? Het is een commerciële template, dus je hebt ook daar recht op ondersteuning.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Welke Template
02 apr 2013 21:41
Wat een ellende, ik ben al twee weken aan het (*lelijk woord) met het opzetten van een joomla 2.5 site met daarop een virtuemart 2.0 layout. op dit moment heb ik de SJ_model template gekocht maar ik krijg die met geen mogelijkheid aan de slag.
misschien is te weinig kennis nu het probleem.
zou iemand een mee kunnen kijken op mijn site om te bekijken waarom het een en ander niet werkt ?
andere vraag is een juiste template te installeren, wie kan mij vertellen welke template simpel zou aansluiten met mijn site.
misschien is te weinig kennis nu het probleem.
zou iemand een mee kunnen kijken op mijn site om te bekijken waarom het een en ander niet werkt ?
andere vraag is een juiste template te installeren, wie kan mij vertellen welke template simpel zou aansluiten met mijn site.
- Cobraman
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Basis setup van VM
03 apr 2013 08:39
Ik heb bij wijze van uitzondering (omdat je nieuw bent op dit forum), je twee vragen samengevoegd omdat ze over hetzelfde onderwerp gaan. Vriendelijk verzoek om de forumregels te lezen. Crossposting is hier niet toegestaan. Daarnaast reageer je dus niet meer in dit topic en ook dat is niet netjes tegenover degenen die proberen je te helpen.
Zoals al eerder aangegeven: Als je een template gekocht hebt, heb je ook recht op ondersteuning van de makers. Heb je je vraag al bij hen neergelegd?op dit moment heb ik de SJ_model template gekocht
Ligt aan je smaak. In principe werken alle beschikbare templates gewoon met VM.andere vraag is een juiste template te installeren, wie kan mij vertellen welke template simpel zou aansluiten met mijn site.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.623 seconden