Op dinsdag 14 maart is Joomla 4.2.9 vrijgegeven. Maak altijd eerst een back-up voordat je de update doorvoert! https://t.co/LIgv6sBKve
Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Virtuemart database overzetten?
30 jan 2018 11:48
Heeft onderwerp gestart
Virtuemart database overzetten? #1
Ik heb een Joomla website met virtuemart, ooit in 2013 gemaakt en heeft veel kleine problemen gehad het afgelopen jaar. De website is redelijk up-to-date, maar als ik virtuemart update loopt heel mijn Joomla vast en lukt niets meer. Het werd tijd voor een nieuwe website, nieuwe template en minder modules om het overzichtelijker te houden.
Kan ik vanuit Virtuemart 3.2.1 een export maken van alle gebruikers (accounts) en bestelde artikelen / categorieën naar een verse (basis) Joomla en Virtuemart website? Zijn er punten waar ik rekening mee moet houden of is er een tool voor? Ik heb op het forum gezocht maar met mijn zoektermen kon ik niets vinden.
Kan ik vanuit Virtuemart 3.2.1 een export maken van alle gebruikers (accounts) en bestelde artikelen / categorieën naar een verse (basis) Joomla en Virtuemart website? Zijn er punten waar ik rekening mee moet houden of is er een tool voor? Ik heb op het forum gezocht maar met mijn zoektermen kon ik niets vinden.
30 jan 2018 12:18
Virtuemart database overzetten? #2
Misschien heb je hier wat aan:
www.shopping-cart-migration.com/shopping-cart-migration-options/247-virtuemart-to-virtuemart-migration
www.shopping-cart-migration.com/shopping-cart-migration-options/247-virtuemart-to-virtuemart-migration
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. Ik beantwoord geen vragen via PM |
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
30 jan 2018 13:45
Virtuemart database overzetten? #4
Stond ook beschreven in het topic waar ik die ander info vandaag haalde:
forum.virtuemart.net/index.php?topic=136439.0
Of deze betaalde extensie gebruiken:
VirtueMart 2/3 migrator
forum.virtuemart.net/index.php?topic=136439.0
Of deze betaalde extensie gebruiken:
VirtueMart 2/3 migrator
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. Ik beantwoord geen vragen via PM |
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden