Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

Restore van alleen de inhoud

Restore van alleen de inhoud

16 nov 2013 11:05 - 16 nov 2013 11:07
#1
Hallo,

Ik wil na een schone installatie (zonder inhoud) van Joomla 3.2, alleen de inhoud van mijn website terugzetten in die schone installatie. Ik heb een kopie van mijn vorige versie. Is dat mogelijk en welke bestanden moet ik dan terug zetten?
Bij voorbaat dank voor de hulp.
Met vr. groet,
Han
www.hanvandegraaf.nl
www.hanvandegraaf.nl/jl311
Laatst bewerkt 16 nov 2013 11:07 door HanG. Reden: Had geen URL toegevoegd
  • HanG
  • HanG's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5

Restore van alleen de inhoud

16 nov 2013 11:11
#2
Hallo Han,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Wat bedoel je met alleen de inhoud? Het beste is om een backup te maken van je "oude" 3.1.5 site en deze dan te updaten naar Joomla 3.2.
Het is niet aan te raden om zomaar een 3.1.5 database te koppelen aan een 3.2 site.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Restore van alleen de inhoud

23 nov 2013 11:31
#3
Beste Astrid,

Ik zit eigenlijk al erg lang met hetzelfde probleem, erg veel artikles die ik naar een volledig schone 3.2 installatie wil verhuizen.
Mijn RT template geeft me teveel problemen met andere componenten,plugins en modules die ik als leek niet allemaal kan oplossen. Ook het Gantry Framework gaat boven mijn pet en maakt overal een puinhop van.

Bij de migratie van 1.5 naar 1.6 geloof ik was er een manier om content over te zetten naar een 1.6 installatie via een gratis component.
Ik zou dit met mijn huidige 3.2 installatie ook willen doen maar dan gewoon overzetten naar een schone 3.2 installatie met een ander, eenvoudiger template.

Momenteel draait alles weer een beetje maar ik hou mijn hart vast als ik elke morgen even kijk of ik nog online ben.....

live site : www.tanka.be
  • andrej54
  • andrej54's berichtenfoto
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14

Restore van alleen de inhoud

23 nov 2013 11:59
#4

andrej54 schreef : Beste Astrid,

Ik zit eigenlijk al erg lang met hetzelfde probleem, erg veel artikles die ik naar een volledig schone 3.2 installatie wil verhuizen.
Mijn RT template geeft me teveel problemen met andere componenten,plugins en modules die ik als leek niet allemaal kan oplossen. Ook het Gantry Framework gaat boven mijn pet en maakt overal een puinhop van.

Bij de migratie van 1.5 naar 1.6 geloof ik was er een manier om content over te zetten naar een 1.6 installatie via een gratis component.
Ik zou dit met mijn huidige 3.2 installatie ook willen doen maar dan gewoon overzetten naar een schone 3.2 installatie met een ander, eenvoudiger template.

Momenteel draait alles weer een beetje maar ik hou mijn hart vast als ik elke morgen even kijk of ik nog online ben.....

live site : www.tanka.be


Beste andrej54,
Je breekt in in een topic van iemand anders. Om het Forum overzichtelijk te houden vraag ik je om een eigen topic aan te maken met je eigen vraag.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.970 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie