Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost Fout na update

Fout na update

27 feb 2014 11:58 - 27 feb 2014 12:04
Ik heb gisteren de update gemaakt van 3.03 naar 3.2, de site werkte eerst nog, maar ik krijg nu deze melding:

Fatal error: Uncaught exception 'RuntimeException' with message 'Can't create/write to file '/tmp/#sql_2bb_0.MYI' (Errcode: 28) SQL=SELECT a.*, SUM(b.home) AS home,b.language,l.image,l.sef,l.title_native FROM hc934_menu_types AS a LEFT JOIN hc934_menu AS b ON b.menutype = a.menutype AND b.home != 0 LEFT JOIN hc934_languages AS l ON l.lang_code = language WHERE (b.client_id = 0 OR b.client_id IS NULL) GROUP BY a.id, a.menutype, a.description, a.title, b.menutype,b.language,l.image,l.sef,l.title_native' in /home/caro/domains/carobuilding.be/public_html/libraries/joomla/database/driver/mysqli.php:605 Stack trace: #0 /home/caro/domains/carobuilding.be/public_html/libraries/joomla/database/driver.php(1281): JDatabaseDriverMysqli->execute() #1 /home/caro/domains/carobuilding.be/public_html/administrator/modules/mod_menu/helper.php(47): JDatabaseDriver->loadObjectList() #2 /home/caro/domains/carobuilding.be/public_html/administrator/modules/mod_menu/tmpl/default_enabled.php(139): ModMenuHelper::getMenus() #3 /home/caro/domains/c in /home/caro/domains/carobuilding.be/public_html/libraries/joomla/database/driver/mysqli.php on line 605

Weet iemand raad aub!!!!!
Edit Astrid: Ik heb de foutmelding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
  • Lodeke87
  • Lodeke87's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Fout na update

27 feb 2014 12:05
Hallo Lodeke87,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Fout 28 duidt meestal op het feit dat je geen schijfruimte meer hebt. Controleer dat dus eerst even.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team

Fout na update

27 feb 2014 12:33
Ik heb het net gecontroleerd, ik heb nog bijna niks gebruikt van mijn webruimte ... dat kan het dus onmogelijk zijn :(
  • Lodeke87
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Fout na update

27 feb 2014 15:48
Ik heb niks gedaan of veranderd en plots werkte de site weer deze middag?! Raar ... Iemand idee wat dit geweest kan zijn?
  • Lodeke87
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Fout na update

27 feb 2014 16:00
Kan zijn dat de /tmp map waar MySQL naar toe wil schrijven vol danwel te klein was. Ik denk dat je hoster het ondertussen heeft opgelost.

Gelukkig werkt het weer. Als je het zeker wilt weten moet je even kontakt met je hoster opnemen.

Fout na update

27 feb 2014 16:08
Ja heb ik gedaan! Maar die heeft blijkbaar niks gedaan... Raar
  • Lodeke87
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Fout na update

27 feb 2014 16:58
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.

Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.739 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie