Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

error na updaten

error na updaten

08 apr 2014 14:47
#1
Na het updaten van de website van 2.5 naar 3.2.3 kan ik de frontend niet meer benaderen. Ik heb geupdate middels een package vanaf mijn pc.

Zie de bijlage voor de foutmeldingen.

Wie weet raad?

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • Maarten...
  • Maarten...'s berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

error na updaten

08 apr 2014 16:49 - 08 apr 2014 16:50
#2
Maarten,
Welkom op het forum van Joomla!NL namens het hele team.

Ik vermoed dat je een Joomla! 2.5-site ging migreren die meer dan alleen standaard Joomla! bevatte.
Die migreer je helaas niet altijd zonder problemen.
De vraag is dus welke extensies je allemaal aan de standaard Joomla!-site hebt toegevoegd.
Er zijn verschillende extensies die niet zomaar mee-migreren van 2.5 naar 3.x

Zo weet ik van de extensies van NoNumber dat je die eerst moet deactiveren in Joomla 2.5 voordat je gaat migreren. Peter (de ontwikkelaar van de NoNumber extensies) vertelde mij tijdens de Joomla!dagen dat het nog beter is om die extensies in 2.5 te verwijderen. Daarna de site migreren en als de site is gemigreerd naar 3.x download je de 3.x-versie van de extensie en installeer je die weer.

En ik ben zelf bezig met een migratie waar Phoca Download en Phoca Gallery inzitten. Jan (de ontwikkelaar van de Phoca-extensies) schreef nog onlangs op zijn forum bij vragen over migreren dat hij daar nog geen uitleg voor heeft.
Op dit moment adviseert hij nog de 1.5 naar 2.5-handleiding van zijn site te gebruiken als je van 2.5 naar 3.x gaar migreren.
Hij heeft beloofd de handleidingen klaar te hebben als Joomla! 3.5 beschikbaar komt.

Er is ook nog geen noodzaak om al te migreren naar 3.x, want 3.5 komt pas in oktober 2014. Tot enkele maanden daarna wordt 2.5 ook nog door Joomla! ondersteund.

Tot aan 3.5 zijn alle 3.x-versies namelijk nog ontwikkelversies.

Ik hoop dat je nog een back-up hebt die je kunt terugzetten.

De melding over de n iet correcte database-versie kun je overigens negeren.
Dat is alleen een controle-probleempje in 3.2.3 en dat wordt hersteld bij de eerstvolgende Joomla!-update.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 08 apr 2014 16:50 door WoodyF4u.
Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11176
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.863 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie