Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Upgrade van 2.5.8 naar 3.2.4.
Upgrade van 2.5.8 naar 3.2.4.
02 mei 2014 11:01 - 03 mei 2014 12:45
Gisteren geüpdatet van 2.5.8 naar 3.2.4. Website is niet meer zichtbaar en geeft enkel een HTTP 500 error. Alle maprechten zijn schrijfbaar volgens de systeeminformatie. Wanneer ik een reserve template aanklik is de beginpagina wel zichtbaar? Wat is hier aan de hand?
Groeten,
Ton.
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Backup van 2.5.8 naar 3.2.4.) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Groeten,
Ton.
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Backup van 2.5.8 naar 3.2.4.) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
- Tonnij01
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
02 mei 2014 12:04
Ik zie wel onderstaand database probleem, kan dit misschien de oorzaak zijn?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Tonnij01
02 mei 2014 14:34
Ik vermoed eerder dat er een extensie dwarsligt die niet met Joomla 3 werkt. Zou in ieder geval daar eens naar kijken en ook even kijken welk databaseprobleem precies is gevonden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 mei 2014 11:10 - 04 mei 2014 16:51
Beste Astrid,
Bedankt voor je reactie, er zijn zover ik kan bekijken 3 exenties die nu uitgeschakeld zijn.
De http 500 error is nu verdwenen.
Dit zijn wel extenties die zouden moeten werken op 3.0 en hoger, volgens opgave van de fabrikant zeg maar.
Database heb ik laten repareren, databasetabellen structuur is up to date.
Even 2 aanvullende vragen:
1. Kan ik zonder problemen updaten naar versie 3.3.0. via het controlepaneel of is het beter dit te doen met de download op deze website, dit met het oog op de NL vertalingen. Graag uw advies.
[strike]2. Wat is de functie van cache opschonen?[/strike]
Groeten,
Ton.
Bedankt voor je reactie, er zijn zover ik kan bekijken 3 exenties die nu uitgeschakeld zijn.
De http 500 error is nu verdwenen.
Dit zijn wel extenties die zouden moeten werken op 3.0 en hoger, volgens opgave van de fabrikant zeg maar.
Database heb ik laten repareren, databasetabellen structuur is up to date.
Even 2 aanvullende vragen:
1. Kan ik zonder problemen updaten naar versie 3.3.0. via het controlepaneel of is het beter dit te doen met de download op deze website, dit met het oog op de NL vertalingen. Graag uw advies.
[strike]2. Wat is de functie van cache opschonen?[/strike]
Groeten,
Ton.
- Tonnij01
03 mei 2014 11:36
Als je met controle panel de backend van Joomla bedoeld en je hoster ondersteunt dit, dan kun je het op deze manier updaten. Anders kun je de download van deze website gebruiken.
Maar ook hier geld. Maak eerst een backup voordat je hier aan begint.
Maar ook hier geld. Maak eerst een backup voordat je hier aan begint.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
04 mei 2014 15:43
Oke, bedankt voor de info.
Mijn vraag over het cache is helaas nog niet beantwoord.
Groeten,
Ton.
Mijn vraag over het cache is helaas nog niet beantwoord.
Groeten,
Ton.
- Tonnij01
04 mei 2014 16:50
Om het forum overzichtelijk te houden graag 1 vraag tegelijk. Dus over je cache vraag een nieuwe topic aanmaken.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
04 mei 2014 18:00
Beste Tonnij01,
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.848 seconden