Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kan niets meer opslaan
Kan niets meer opslaan
15 jun 2014 21:50
Nadat ik mijn website van 1.5.22 update naar 3.3.1 kan ik niets meer opslaan.
Wim Freriks
Wim Freriks
- freri030
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Kan niets meer opslaan
15 jun 2014 21:53
Hallo,
Met deze korte uitleg kan het 1000 oorzaken zijn en de leden hier zijn echt niet helderziend.
Met deze korte uitleg kan het 1000 oorzaken zijn en de leden hier zijn echt niet helderziend.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Kan niets meer opslaan
15 jun 2014 22:08 - 15 jun 2014 22:14
Sorry
Het echt niet meer dan dat wat ik schrijf. Ik heb de update uitgevoerd via de component Joomla update, dat ging als vanzelf. Nadat ik opnieuw in de backend ben ingelogd kan ik niet meer opslaan geen instelling geen document (nieuw of oud). Met andere woorden de knop "opslaan" en of "opslaan en sluiten" werkt niet meer.
Ook als ik via frontend bijvoorbeeld een artikel ga plaatsen dan werkt de knop opslaan niet
Het echt niet meer dan dat wat ik schrijf. Ik heb de update uitgevoerd via de component Joomla update, dat ging als vanzelf. Nadat ik opnieuw in de backend ben ingelogd kan ik niet meer opslaan geen instelling geen document (nieuw of oud). Met andere woorden de knop "opslaan" en of "opslaan en sluiten" werkt niet meer.
Ook als ik via frontend bijvoorbeeld een artikel ga plaatsen dan werkt de knop opslaan niet
- freri030
- Joomla!NL ontdekker
Kan niets meer opslaan
15 jun 2014 22:13
Oké,
Het is namelijk ook geen update maar een upgrade en is maar zo niet even te doen.
Een upgrade van 1,5 naar 3.x heeft veel voeten in de aarde en dat doe je maar zo niet met een update.
Voorbeeld een 1.5 template werkt al niet onder 3.x en de meeste extensies ook niet.
Dus moeilijk te bekijken waar het mis gaat of ging.
Het is namelijk ook geen update maar een upgrade en is maar zo niet even te doen.
Een upgrade van 1,5 naar 3.x heeft veel voeten in de aarde en dat doe je maar zo niet met een update.
Voorbeeld een 1.5 template werkt al niet onder 3.x en de meeste extensies ook niet.
Dus moeilijk te bekijken waar het mis gaat of ging.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Kan niets meer opslaan
15 jun 2014 22:18
In mijn vraagstelling maakt ik een fout het was niet 1.5.22 maar 2.5.22
- freri030
- Joomla!NL ontdekker
Kan niets meer opslaan
15 jun 2014 22:35
Browser cache geleegd? Heb je NoNumber extensies? Werkt het wel met Hathor als backend template? Andere browser geprobeerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Kan niets meer opslaan
15 jun 2014 22:52
Ik werk normaal met IE 10, cache en geschiedenis geleegd geen effect Ook werkt het niet met Hathor.
Met Google Chroom en Firefox werkt het wel.
Op mijn Laptop Win 8 en IE11 werkt het ook.
Wat zijn NoNumber extensies
Groet Wim Freriks
Met Google Chroom en Firefox werkt het wel.
Op mijn Laptop Win 8 en IE11 werkt het ook.
Wat zijn NoNumber extensies
Groet Wim Freriks
- freri030
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.658 seconden