Wie o wie weet een oplossing voor het volgende probleem:
Ik heb een website geupdate van Joomla 2.5 naar 3.3. De geupdate website staat nog niet online maar draait lokaal m.b.v. Xampp. Behoudens een paar kleine dingetjes is dat goed verlopen en nagenoeg alles werkt zoals het hoort. Ik schrijf nagenoeg, want ik blijf met één probleem zitten dat ik met de standaard 'oplossingen' niet voor elkaar krijg. Daar waar eigenlijk bij de artikels een print-icoon en een email-icoon zouden moeten staan, staat in lijstopmaak onder elkaar de tekst "Afdrukken" en "E-mail" beiden met een bullit voor de tekst. Ik heb zowel in menu beheer als in artikel beheer de instellingen voor iconen, printen en email op tonen staan. Ik heb diverse keren geprobeerd deze optie uit en weer aan te zetten maar ook dan worden er geen iconen getoond. Ik heb foutopsporing gedraaid, ik heb de cache opgeschoond maar niets helpt. Ook als ik de website omzet naar de andere standaard Joomla templates, blijft het probleem gelijk (het ligt dus niet aan mijn eigen template. De iconen in de map 'media/system/imaches' zijn allemaal aanwezig.
De meeste Joomla 3 templates werken met bootstrap en dus ook niet meer met die icoontjes. Weet je zeker dat je ze ook niet ziet als je Beez3 selecteert? Die werkt zonder bootstrap en met een verwijzing naar de icoontjes in de mediamap.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl
- kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten
.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Ik heb kennelijk eerder met mijn ogen dicht gekeken want ik heb net gecheckt hoe het werkt met het Beez3 Template is en daar zie ik de icoontjes inderdaad wel. Ik ga op zoek naar een oplossing.
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!