Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
foute joomlaversie gepakt en kan niet meer inloggen
12 aug 2014 10:49
Dag,
Ik heb verschrikkelijk stom gedaan.
Ik heb geen backup gemaakt en per ongeluk geupdate van versie 3.3.X naar 3.3. in plaats van 2.5 naar 3.3.
Ik heb nu versie 3.2..
Nu kan ik de website niet meer in.
Is er een handige oplossing of ben ik alles kwijt?
Ik heb verschrikkelijk stom gedaan.
Ik heb geen backup gemaakt en per ongeluk geupdate van versie 3.3.X naar 3.3. in plaats van 2.5 naar 3.3.
Ik heb nu versie 3.2..
Nu kan ik de website niet meer in.
Is er een handige oplossing of ben ik alles kwijt?
- yumla
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 aug 2014 10:57Wat bedoel je? Kan je niet meer inloggen of krijg je een blanco pagina?Nu kan ik de website niet meer in.
Begrijp ik niet. Wat was je versie en hoe heb je geupdate?per ongeluk geupdate van versie 3.3.X naar 3.3. in plaats van 2.5 naar 3.3.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 aug 2014 11:14
Dag astrid,
Ik krijg een blanco pagina.
Ik heb via extensiebeheer geprobeerd "joomla 3.3.x -> 3.3.3 updatepakket" te installeren
ik had updatepakket "Joomla 2.5-> 3.3.3 updatepakket" moeten installeren.
Mijn joomlaversie was 3.2.1 (januari 2014).
Ik kan wel inloggen op mijn hostserver, maar zou niet weten wat ik daar moet aanpassen om weer in te kunnen loggen.
Ik krijg een blanco pagina.
Ik heb via extensiebeheer geprobeerd "joomla 3.3.x -> 3.3.3 updatepakket" te installeren
ik had updatepakket "Joomla 2.5-> 3.3.3 updatepakket" moeten installeren.
Mijn joomlaversie was 3.2.1 (januari 2014).
Ik kan wel inloggen op mijn hostserver, maar zou niet weten wat ik daar moet aanpassen om weer in te kunnen loggen.
- yumla
- Nieuw op Joomla!NL
12 aug 2014 11:19 - 12 aug 2014 11:26
Een handige oplossing is er niet. Je krijgt een blanco pagina, dus dat heeft niets te maken met niet meer in kunnen loggen.
Als je hoster minimaal PHP 5.3.10 draait, dan zou je kunnen proberen om een compleet installatiepakket (zonder de map installation) van Joomla 3.3.3 over te zetten via ftp.
Dan hopen dat je een inlogpagina krijgt in de backend en dat je in kunt loggen om vervolgens bij Extensiebeheer via ontdekken de ontbrekende extensies te installeren en via Extensiebeheer - database je database te kunnen repararen.
Als je hoster minimaal PHP 5.3.10 draait, dan zou je kunnen proberen om een compleet installatiepakket (zonder de map installation) van Joomla 3.3.3 over te zetten via ftp.
Dan hopen dat je een inlogpagina krijgt in de backend en dat je in kunt loggen om vervolgens bij Extensiebeheer via ontdekken de ontbrekende extensies te installeren en via Extensiebeheer - database je database te kunnen repararen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
12 aug 2014 14:57
Astrid,
Als ik nu mijn bestanden download,
Dan de versie die ik had opnieuw installeer.
En dan mijn bestanden weer upload.
Dat moet toch ook kunnen?
Ik heb zo het vermoeden dat het alleen de opstart betreft wat niet goed gaat en dat er met de rest van de bestanden niets aan de hand is.
Tineke
Als ik nu mijn bestanden download,
Dan de versie die ik had opnieuw installeer.
En dan mijn bestanden weer upload.
Dat moet toch ook kunnen?
Ik heb zo het vermoeden dat het alleen de opstart betreft wat niet goed gaat en dat er met de rest van de bestanden niets aan de hand is.
Tineke
- yumla
- Nieuw op Joomla!NL
12 aug 2014 15:00
Nee. Dan zet je weer die nieuwe bestanden eroverheen. Daarnaast worden er tijdens een update ook aanpassingen gedaan aan je database.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.634 seconden