Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Tekst Bewerk op alle pagina,s
Tekst Bewerk op alle pagina,s
15 aug 2014 13:56
Hallo
Ben nu al een tijdje bezig om me Joomla 3 eigen te maken en gaat naar mijn inzins wel redelijk omdat het wel veel overeen komt met 2.5.
Kom nu er echter niet achter hoe ik de tekst bewerk, welke op elke pagina staat weg te krijgen. Als je op bewerk gaat staan en aanklikt wordt de tekstverwerker geopened.
Heb al bij algemene instellingen de muis uitgeschakeld maar dat is niet de oplossing hiervoor.
Waar kan ik dit uitschakelen??
mvgr henk
Ben nu al een tijdje bezig om me Joomla 3 eigen te maken en gaat naar mijn inzins wel redelijk omdat het wel veel overeen komt met 2.5.
Kom nu er echter niet achter hoe ik de tekst bewerk, welke op elke pagina staat weg te krijgen. Als je op bewerk gaat staan en aanklikt wordt de tekstverwerker geopened.
Heb al bij algemene instellingen de muis uitgeschakeld maar dat is niet de oplossing hiervoor.
Waar kan ik dit uitschakelen??
mvgr henk
- Schild
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
15 aug 2014 13:58
Uitloggen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Schild
- Bekend met Joomla!NL
15 aug 2014 14:15
Heb je zelf iets aangepast aan ACL? Dit kan namelijk nooit standaard zijn voor publiek.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
15 aug 2014 14:21
Na schone installatie eerst niets aangepast en gewoon begonnen.
wat is ACL????
wat is ACL????
- Schild
- Bekend met Joomla!NL
15 aug 2014 18:40
Standaard Joomla met standaard template? Kan echt niet. Zou dan nog maar een keer opnieuw beginnen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.768 seconden