Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
error na update
error na update
12 sep 2014 14:46
Ik heb van joomla 2.5 upgrade gedaan naar joomla 3.3.3
Eerst was de website helemaal niet zichtbaar, kreeg ik meteen error 500. Na wat zoeken heb ik de plugin legacy gedownload via:
www.pluginaria.com/j25-legacy.html
Nu krijg ik de website weer te zien maar met meerdere malen de tekst op de website (dok13.com) vermeld,
Warning: Missing argument 1 for plgSystemJ25_Legacy::{closure}() in C:\domains\dok13.com\wwwroot\plugins\system\j25_legacy\j25_legacy.php on line 18
iemand enig idee?
Eerst was de website helemaal niet zichtbaar, kreeg ik meteen error 500. Na wat zoeken heb ik de plugin legacy gedownload via:
www.pluginaria.com/j25-legacy.html
Nu krijg ik de website weer te zien maar met meerdere malen de tekst op de website (dok13.com) vermeld,
Warning: Missing argument 1 for plgSystemJ25_Legacy::{closure}() in C:\domains\dok13.com\wwwroot\plugins\system\j25_legacy\j25_legacy.php on line 18
iemand enig idee?
- GB
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
error na update
12 sep 2014 14:52
Ik ken die hele plugin niet en hij lijkt me dus ook niet goed te werken. Ik denk eerder dat dit een soort lapmiddel is. Neem aan dat je deze
handleiding
stap voor stap hebt gevolgd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
error na update
12 sep 2014 15:03
Astrid,
Bedankt voor je snelle reaktie.
Tja op het feit na dat mijn website in ieder geval weer toonbaar is werkt het wel
maar goed ik ga de backup terugzetten en nogmaals alle extensies na lopen voor ik m upgrade...ik had problemen met het verwijderen van de AIcontactsafe die kreeg ik op eoa manier niet helemaal verwijderd. Heb jij tip hoe ik deze helemaal via de database verwijder?
Bedankt voor je snelle reaktie.
Tja op het feit na dat mijn website in ieder geval weer toonbaar is werkt het wel
maar goed ik ga de backup terugzetten en nogmaals alle extensies na lopen voor ik m upgrade...ik had problemen met het verwijderen van de AIcontactsafe die kreeg ik op eoa manier niet helemaal verwijderd. Heb jij tip hoe ik deze helemaal via de database verwijder?
- GB
- Bekend met Joomla!NL
-
error na update
12 sep 2014 15:12
Ik neem aan dat je nu wel in de backend kunt? Wat je ook nog zou kunnen doen is bij Algemene Instellingen op het tabblad Server de foutrapportage op ontwikkeling zetten. Die vreemde plugin eerst verwijderen en dan nog een keer je site bekijken. Grote kans dat je dan een foutmelding krijgt over de extensie die dwarsligt. Die kan je dan verwijderen.
Je moet in ieder geval dan alle bestanden van aicontactsafe verwijderen. Database zou denk ik geen invloed moeten hebben, maar anders in de tabel extensions en de tabel modules kijken. Ik zien dat het een component, module en plugin is, dus dat wordt even zoeken.
Je moet in ieder geval dan alle bestanden van aicontactsafe verwijderen. Database zou denk ik geen invloed moeten hebben, maar anders in de tabel extensions en de tabel modules kijken. Ik zien dat het een component, module en plugin is, dus dat wordt even zoeken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
error na update
12 sep 2014 15:40 - 12 sep 2014 19:26
ik kon wel in de backend, kreeg helaas geen hulp over de extensie die dwars ligt dus ik ga de hele site opnieuw installeren. en alles opnieuw proberen. bedankt zover.
Edit Astrid: Ik heb opgelost uit de titel gehaald omdat het probleem niet opgelost is. Lees s.v.p. de regels m.b.t. het gebruik van de knop.
Edit Astrid: Ik heb opgelost uit de titel gehaald omdat het probleem niet opgelost is. Lees s.v.p. de regels m.b.t. het gebruik van de knop.
- GB
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.765 seconden